merknamen.

1
misschien kan iemand mij hier wijzer maken.
ik heb spullen die ik gekocht heb onder de naam Pandora- style.
Pandora is dacht ik een merknaam. maar Pandora - style dacht ik niet?

(Pandora is een kralen/sieraden merk)

ben ik nu in overtreding als ik Pandora-style als term gebruik?

ik had namelijk ook op MP een advertentie staan. met de term Pandora- style.

De advertentie is weggehaald, omdat de eigenaar of gemachtigde bezwaar heeft gemaakt. ik heb deze gemaild, maar in afwachting van zijn antwoord, wil ik graag de vraag ook op dit forum eens stellen.

misschien weet iemand hier meer over te vertellen?

Re: merknamen.

3
eentje schreef:Pandora style zal zeker niet mogen als merknaam... wel als benoeming van de bedels... iets kan "Pandora style" zijn.
dus een Pandora- style armband mag niet.
maar een armband in ``pandora- style`` wel ?? of de kralen van de armband is in ``pandora- style``.
mag dat ??

momenteel hou ik het gewoon maar op armband. verwarrend af en toe. zo belangrijk vind ik het eigenlijk niet. dat van Pandora-style. maar zo heb ik ze gekocht. dus zo had ik het ook weer vermeld.
heb overigens ook een mail gestuurd naar de groothandel. maar het antwoord zal in het weekend niet opschieten, ha,ha :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.