Re: Google engage

2
Vond het niet zo best eigenlijk. In de eerste 2 uur (begrijp je wss alleen als je er was) was ie volgens mij aan het uitleggen wat een TV was terwijl we allemaal vaste klanten van de electronicawinkel waren. Als je in de zaal zat, en nog niet weet wat het voordeel van Adwords tegenover een krantenadvertentie kan zijn, leef je niet in deze tijd. Al met al een verloren dag voor me.

Re: Google engage

3
Klopt. Vond het wel leuk om een ander door Adwords heen zien te lopen maar begrijp niet dat ze bureaus uitnodigen die dagelijks achter Adwords zitten. De vragen uit het publiek waren af en toe wel leuk.

Het was grappig om een keer bij te zijn. Maar de volgende keer eerst kijken waarover ze gaan praten.

Re: Google engage

4
Het was me vooral wat te Amerikaans denk ik. We werden nogal gebrainwashed hoe geweldig Google (Adwords) wel niet was. Daar is niets van gelogen, maar om dat te horen heb ik geen werkdag meer over.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Google engage

5
Wij zijn er ook geweest en inderdaad viel het niveau wat tegen. Desondanks wel een leuke dag gehad, ook al leer je er niet veel dan is het nog mooi om te zien hoe zo'n dag georganiseerd wordt enzo :)

Overigens is de presentatie niet meer doorgemaild, bij jullie wel?
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!