[www.100koopjes.nl] discountshop met een op = op idee

1
hallo allemaal,

ik ben jan ,en naast mijn werk begonnen met een webwinkel.
deze keuze bevalt mij prima alleen kan ik nog wel het een en ander aan advies gebruiken omdat ik nog vrij onbekend ben met het runnen van een webwinkel.

het idee achter onze shop is dat we zeer divers inkopen en dan bewust een op = op principe toepassen.
het doel is om zo 100 acties constant te kunnen houden en te verversen.
dit zou moeten resulteren in een constante stroom van terug kerende bezoekers.

ik zou het op prijs stellen dat jullie een eerlijke open mening willen geven over mijn site en mijn verkoop principe.

Alvast Bedankt,

Jan Pietersen
Hgzd Trading

http://www.100koopjes.nl

Re: [www.100koopjes.nl] discountshop met een op = op idee

2
Ik heb maar even gekeken, maar mij vielen de volgende dingen op:
Het is asbakken, ipv asbaken.
Als je bij een product klikt op meer informatie, krijg je alleen een grotere foto te zien. Er staat geen informatie bij van wat, hoe, hoeveel enz.
Je zegt dat je volgens het principe op=op werkt, maar nu zag ik dat Diadermine Global Action 9 Nachtcreme op is en de verwachte levertijd 7 dagen is. Hoezo op=op?

Re: [www.100koopjes.nl] discountshop met een op = op idee

3
Wat is dat op de achtergrond wat blijft staan met scrollen? Ziet er raar uit!

Wat zijn de getallen voor de producten? De hoeveelheid die er is of het artikelnummer? In het geval van het laatste zou ik dit weghalen. Het eerste zou ik ergens anders plaatsen dan :)

Waarom About us en niet gewoon Over ons?

En toen werd de site in eens erg traag en opent hij bij mij helemaal niet meer?
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: [www.100koopjes.nl] discountshop met een op = op idee

4
BAM! Zo knalt ff je site op mn netvlies. Geen rustige site? Kan natuurlijk ook gewoon prima werken.
iedereen een eigen mening natuurlijk.

Allereerst zou ik die roze krullen weghalen. Gewoon omdat die halfzwarte achtergrond zeer mooi staat op zichzelf.

Ik zou wat meer gebruiken van koppen en subkoppen. zeker op de homepagina. Omdat het nu niet echt aantrekkelijk is om te lezen. (kijk even hier)

Die links van kamer huren en verhuren. Is dat reclame? als dat zo is: Waarom zou je uberhaupt reclame op een koopsite/webwinkel willen plaatsen. Maar dat terzijde.

verder zeker potential ;)
www.foir.nl Industrie lampen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [www.100koopjes.nl] discountshop met een op = op idee

6
Wat hiervoor ook al is gezegd, het idee is leuk, maar het is niet goed uitgewerkt. Dit soort sites (en eerlijk gezegd elke site) zou je niet met het mijnwebwinkel pakket moeten maken. Het kan nog net voor een kralen winkel, maar als je er echt wat van wilt maken moet je deze software lekker links laten liggen. Zelf ben ik meer van de opensource pakketten met een origineel eigen template. Het is allemaal zo standaard met al die huurshops.