OP zoek naar een soort webwinkel met deze mogelijkheid

1
Hallo allemaal,

Ben er zeker van dat er iemand is hier die mij verder kan helpen.

Ik wil graag een webwinkel beginnen (wie niet hier lol)
Maar met de volgende setting:
Als de klant op het product klikt krijgt men eerst het product volledig te zien...dan kan hij/zij beslissen om dit product te kopen. Dan brengt het de klant naar de betaling options...klant betaald...na de betaling krijgt de klant zijn product direct via een download.

Ik design virtuale kleding en art. Textures Burshes etc. Ik verkoop designs aan mode huizen en prive personen. Textures voor architecten en modelers Dus een breed gebied. Ik doe zaken met virtuele werelden, en establised Fashion houses, modebladen etc

Dit kan dus gelijk bij de klant afgeleverd worden via een download. Denk aan virtual scrap book art bijvoorbeeld. Je koopt je pakket en krijgt het gelijk gedownload in een zipfolder.


Ik zoek dus de juiste weg naar een site hosting voor een goede maar toch simpele webstore etc.

Mijn bedrijf bestaat al meer als 20 jaar en naam etc is geen probleem. Allemaal geregistreerd.
Gratis site zijn welkom als het zonder reclame, adds of banners is. Maar zeker ook bereid om te betalen.

De webshop taal moet engels zijn en betalingens opties als: Paypal, CC, IDeal etc. Maar deze 1e drie zijn nodig.


Iemand ideeen, suggesties naar goede links :)

Bij voorbaat mijn hartlijke dank.