Vacature allround medewerker binnendienst

1
Wegens uitbreiding van onze werkzaamheden en overweldigende drukte zijn we op zoek naar een allround medewerker binnendienst. Onze voorkeur gaat uit naar een schoolverlater met affiniteit met e-commerce.

Niveau: VMBO
Vestigingsplaats: 's-Gravendeel

In deze uitdagende functie ben je verantwoordelijk voor een stukje Customer service, technisch advies over onze producten, webdesign, financiële administratie en het dagelijks verwerken van orders.

Werkzaamheden o.a.:

- Administratieve werkzaamheden
- Advertentieteksten schrijven
- Marketing / Advertentie ontwerpen en plaatsen
- Verwerken bestellingen van onze shops
- Logo / banner / webdesign

Aantal uren en dienstverband in overleg. Zowel fulltime als part-time dienstverband is mogelijk.

Indien interesse stuur dan een pm met verzoek om onze contact gegevens.

Re: Vacature allround medewerker binnendienst

2
Tot op heden weinig reactie's!

We zijn nog steeds op zoek naar iemand die ons team komt versterken. Dit mag fulltime zijn maar iemand die parttime of flexibel wil werken is ook welkom.

Heb je plannen om een eigen webwinkel te starten en zoek je een leuke job waarbij je ervaring op kan doen? Bij ons ben je welkom!

Re: Vacature allround medewerker binnendienst

3
In hoeverre zijn de webdesign wekzaamheden van toepassing?

Want webdesign leer je natuurlijk niet samen met de andere werkzaamheden zoals administratie of marketing. Een schoolverlater die een marketing/administratieve opleiding heeft gedaan zal vrijwel geen kennis hebben van (web)design. Of hij/zij moet in de vrije uren veel bezig zijn geweest met photoshop e.d.

Laat ik niet beginnen over VMBO scholieren. e-commerce, marketing, webdesign? Is dat sowieso niet bij HBO+ te zoeken?
Een schoolverlater zal nooit zo veel ervaring hebben om al deze gebieden te beheersen naar mijn mening.

(overigens ligt de vestigingsplaats te ver weg voor mij, maar zeker een leuke advertentie)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.