fotograaf webshop aangeboden

1
Hallo,
Ik ben een jonge fotografe die op dit moment bezig is met haar portfolio uit te breiden. Ik ben 2 jaar bezig met fotograferen.
Nu leek het me een goed idee om met een of aantal webshops samen te werken dat ik fotografie doe voor de webshop en voor mijn portfolio ui te breiden.
Dit is natuurlijk gratis voor beide partijen op je eigen kosten na ( zoals reiskosten bijv.)
Ik wil graag foto's maken van fashion/sieraden/schoenen/accesoires. Het moet wel iets toevoegen aan mijn portfolio dus exclusieve kleding,fashion en stijl is belangrijk.
Voor andere webshops die iets minder passen bij mijn wensen wil ik ook foto's maken tegen een kleine vergoeding.
Voor me portfolio kunt u kijken op http://www.kbaronfoto.nl
of mail near katjabaron@hotmail.com

Re: fotograaf webshop aangeboden

2
Noem me ouderwets, maar de foto waar je mee opent is niet direct een ecommerce gerelateerde he? Bij de fotograaf die die foto heeft geschoten heb ik een ander gevoel dan bij de over ons pagina. Niets mis met de foto verder (integendeel!), maar als openingsfoto verwacht ik je ideale klant. Weet je zeker dat ecommerce jouw ding is?
Nu op mijn weblogs:

Re: fotograaf webshop aangeboden

4
kbaron schreef:ik heb niet eerder voor een webshop gefotografeerd maar ik wil van alles uitproberen, ben nog jong en moet nog ondekken wat mijn ding is!

In welke regio fotografeer je?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.