Re: Het kado paleis

3
Ik denk dat alle kritiek die je hier zult krijgen samenhangt met de website software die je gebruikt.
Tenminste, is het vanuit mijn invalshoek meer een knutselpakketje dan een professionele webshop.

Daarnaast kan die achtergrond en je header echt niet. Dat is (zoals vaker benoemd in topics door anderen) leuk als je 10 bent en een eigen internetpagina maakt op een spelletjessite oid.

Naast de layout en het knutselpakket, zijn je algemene voorwaarden totaal NIET conform de wetgeving.
Kralensalon Marie-Anne is nimmer gehouden tot het betalen van enigerlei schadevergoeding aan de klant tenzij, er sprake is van opzet of grove schuld aan de kant van Kralensalon Marie-Anne.
Ook als er geen sprake is van opzet of grove schuld kan jij aansprakelijk worden gesteld. Je mag dit niet uitsluiten.

Voorbeeld:
Klant besteld een kralenketting bij jou. Er zit een scherp draadje aan deze ketting waardoor de persoon een snee krijgt in zijn slagader en doodbloedt. Er is hier geen sprake van opzet of grove schuld door jou. Maar toch ben jij aansprakelijk. Dat je de schade verhaalt op de leverancier is een tweede.
Ruiling:
Ruilingen en retourzendingen van kralen en/of benodigdheden zijn niet mogelijk.
Mag ik jou nogmaals wijzen op de rechten van de consument?

Kijk anders even na BW 7 Art 46D lid 1 en BW 6 Art 236 en 237.

Veel succes! ( neem de kritiek niet persoonlijk ) ;)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Het kado paleis

5
Menu geschreven in hoofdletters: zou je op willen houden met schreeuwen?

Heel erg veel ruimte tussen de tekst en best wel grote letters zorgen er voor dat een klant heel weinig te zien krijgt in het eerste ogenblik.

Re: Het kado paleis

7
Dat rose met zwart is niet erg fijn voor de ogen. Knalt eruit en heb de site weggeklikt voor ik verder heb gekeken

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

9
Zoals gezegd, met je algemene voorwaarden overtreed je op dit moment de wet. Ze zijn niet rechtsgeldig. Een consument heeft altijd het recht om zijn bestelling retour te zenden. Dat er op de site staat dat dat niet mag dat is nietig.

Gebruik nooit hoofdletters waar die niet horen ( dat komt nogal SCHREEUWEND over)

Een achteraf betaalmethode mist (ik vermoed dat eentje dat ook bedoelde in zijn post hierboven)

Ik neem aan dat dat je bij veel punten nog niet stil gestaan had. Best neem je even een dag de tijd om de wet- en regelgeving op het gebied van webwinkels door te nemen.

Wat ik erg leuk vind aan de site zijn de fotos van de winkel. Fotos van het bedrijf achter de webwinkel wekken altijd vertrouwen bij de bezoeker.
Wel zou ik het menu duidelijker indelen zodat je een gedeelte hebt met categorieeen en producten, een gedeelte met fotos en andere informele gegevens, en een gedeelte met informatie zoals contactgegevens, privacy verklaring, algemene voorwaarden en informatie over bestellen, betalen en retourneren.

Re: Het kado paleis

11
MobileCaseShop schreef:Ik denk dat alle kritiek die je hier zult krijgen samenhangt met de website software die je gebruikt.
Tenminste, is het vanuit mijn invalshoek meer een knutselpakketje dan een professionele webshop.

Daarnaast kan die achtergrond en je header echt niet. Dat is (zoals vaker benoemd in topics door anderen) leuk als je 10 bent en een eigen internetpagina maakt op een spelletjessite oid.

Naast de layout en het knutselpakket, zijn je algemene voorwaarden totaal NIET conform de wetgeving.
Kralensalon Marie-Anne is nimmer gehouden tot het betalen van enigerlei schadevergoeding aan de klant tenzij, er sprake is van opzet of grove schuld aan de kant van Kralensalon Marie-Anne.
Ook als er geen sprake is van opzet of grove schuld kan jij aansprakelijk worden gesteld. Je mag dit niet uitsluiten.

Voorbeeld:
Klant besteld een kralenketting bij jou. Er zit een scherp draadje aan deze ketting waardoor de persoon een snee krijgt in zijn slagader en doodbloedt. Er is hier geen sprake van opzet of grove schuld door jou. Maar toch ben jij aansprakelijk. Dat je de schade verhaalt op de leverancier is een tweede.
Ruiling:
Ruilingen en retourzendingen van kralen en/of benodigdheden zijn niet mogelijk.
Mag ik jou nogmaals wijzen op de rechten van de consument?

Kijk anders even na BW 7 Art 46D lid 1 en BW 6 Art 236 en 237.

Veel succes! ( neem de kritiek niet persoonlijk ) ;)
Dank voor de reactie, maar ik begrijp niet wat er mis is met de header?
Met vriendelijke groet Marie-Anne

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

12
Ook te weinig info bij de artikelen.
bijvoorbeeld : "Wit rompertje, met de tekst i love mommy."
Welk materiaal is gebruikt? (katoen, biokatoen of synthetisch) ZEER belangrijk bij babykleding om dat te weten. (zijn die lovertjes safe voor baby's? - dus ook iets over zeggen, om de mensen te overtuigen)
Mijn vrouw zou hier niets kopen voor onze baby, zonder product info.

De foto's zouden ook beter kunnen : kreukels in de kleren of opgehangen aan een kapstok verkoopt niet echt goed.

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

13
veke schreef:Ook te weinig info bij de artikelen.
bijvoorbeeld : "Wit rompertje, met de tekst i love mommy."
Welk materiaal is gebruikt? (katoen, biokatoen of synthetisch) ZEER belangrijk bij babykleding om dat te weten. (zijn die lovertjes safe voor baby's? - dus ook iets over zeggen, om de mensen te overtuigen)
Mijn vrouw zou hier niets kopen voor onze baby, zonder product info.

De foto's zouden ook beter kunnen : kreukels in de kleren of opgehangen aan een kapstok verkoopt niet echt goed.

Dat klopt , van die foto's , ik vindt het erg moeilijk om het goed op de foto te krijgen.
Met vriendelijke groet Marie-Anne

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

16
Enerzijds een verbetering.
Aan de andere kant is de website nu wel héél saai door alle donkere (grijze) tinten. Persoonlijk zou ik 'm wat meer kleur geven. Maar houd je wel in, maak er geen bende van zoals hiervoor met o.a. die achtergrond.

site vernieuwd

17
Wegens de reacties van jullie op mijn site, heb ik al heel veel foto's opnieuw gemaakt.
De kleuren zijn veranderd, sommige teksten zijn anders geformuleerd.
Ben benieuwd of jullie verbeteringen zien.alvast bedankt voor het kijken.
http://www.hetkadopaleis.nl
Met vriendelijke groet Marie-Anne

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

18
Ik weet niet of het door de iPhone komt maar ik zie in je header heel veel witte ruimte.

Ik zou proberen de producten op de frontpage boven de vouwlijn te krijgen.

Het belangrijkste is nóg niet in orde. Hierboven is het al gezegd maar de Algemene Voorwaarden zijn lang niet compleet. Hier moet je zsm achteraan gaan want anders heb je echt een probleem!
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

19
PeterPastoor schreef:Ik weet niet of het door de iPhone komt maar ik zie in je header heel veel witte ruimte.

Ik zou proberen de producten op de frontpage boven de vouwlijn te krijgen.

Het belangrijkste is nóg niet in orde. Hierboven is het al gezegd maar de Algemene Voorwaarden zijn lang niet compleet. Hier moet je zsm achteraan gaan want anders heb je echt een probleem!
Nee, ik heb het ook in Google chrome, lijkt net een hele kleine afbeelding in een grote wit ruimte.
Ik raad je als advies aan een echte header te laten maken door echte designer, kost slechts rond de €20,- en geeft meteen een veel professionelere look.

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

20
Als je kiest voor een webwinkel aanbieder omdat het GRATIS is, dan adviseer ik je er meteen mee te stoppen :-)

Hetkadopaleis, maken jullie gebruik van de gratis versie? Ik kan het vast al gokken: ja.
Stop ermee en ga over naar iets anders is mijn advies, als je serieus wilt zijn.

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

21
RicardoV schreef:Als je kiest voor een webwinkel aanbieder omdat het GRATIS is, dan adviseer ik je er meteen mee te stoppen :-)

Hetkadopaleis, maken jullie gebruik van de gratis versie? Ik kan het vast al gokken: ja.
Stop ermee en ga over naar iets anders is mijn advies, als je serieus wilt zijn.
Het is niet gratis, ik betaal per kwartaal.
Met vriendelijke groet Marie-Anne

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

22
Probeer een leuke header te maken, nu straalt het niet "kado" uit.
Ook je welkom is saai, nu heb je het ideal logo daar staan, ik zou daar juist enkele leuke foto's zetten. (je ideal logo staat toch al aan de linker kant)

Sommige foto's kunnen nog beter (best ook meerdere foto's per artikel)en ik zou ook meer productinfo willen hebben. Bijvoorbeeld zijn de babykleren van katoen? , zijn de oorbellen in nikkel/zilver?, ...

Nog een idee, maar weet niet of je dat kan veranderen in je software:
Nu heb je dit staan als je klikt op sieraden

*Sieraden

Super sale Kettingen >>
Kettingen € 3.99 >>
Strass sieraden. >>
Enkelbandjes >>
Armbanden >>
Swarovski kettingen >>

Ik knap daar op af als ik verder moet klikken op alleen een naam.
Zou leuker zijn als de onderverdelingen ook foto's zijn met de benaming eronder.

Je zit in een branche waar veel concurrentie is, dus dan moet je website wel goed in orde zijn om te overleven op langere termijn.

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

23
veke schreef: *Sieraden

Super sale Kettingen >>
Kettingen € 3.99 >>
Strass sieraden. >>
Enkelbandjes >>
Armbanden >>
Swarovski kettingen >>

Ik knap daar op af als ik verder moet klikken op alleen een naam.
Zou leuker zijn als de onderverdelingen ook foto's zijn met de benaming eronder.
Dat. Ik denk dat dit één heel belangrijk punt is. Er is niets vervelender dan op tekst linkjes klikken om bij een product uit te komen zonder dat je precies weet wat het is.

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

24
De site oogt erg saai.
Verder zijn je algemene voorwaarden nog steeds niet in orde, de header is vrij saai en niet goed leesbaar. BTW nummer is ook niet vindbaar.

Ik zou het I-deal logo op een andere plek neer zetten en niet direct bovenaan van de homepage. Daar kun je beter een welkkomspraatje neerzetten, of nog beter een paar mooie foto's van je (nieuwe) artikelen.

Je geeft aan dat je moeite hebt met het maken van mooie foto's. Heb je er wel eens aan gedacht om je foto's vrij te laten maken. De achtergrond wordt dan verwijderd en je artikel komt een stuk beter uit.

Nog genoeg werk aan de winkel, lijkt me zo.

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

25
Ilonajoy schreef:De site oogt erg saai.
Verder zijn je algemene voorwaarden nog steeds niet in orde, de header is vrij saai en niet goed leesbaar. BTW nummer is ook niet vindbaar.

Ik zou het I-deal logo op een andere plek neer zetten en niet direct bovenaan van de homepage. Daar kun je beter een welkkomspraatje neerzetten, of nog beter een paar mooie foto's van je (nieuwe) artikelen.

Je geeft aan dat je moeite hebt met het maken van mooie foto's. Heb je er wel eens aan gedacht om je foto's vrij te laten maken. De achtergrond wordt dan verwijderd en je artikel komt een stuk beter uit.

Nog genoeg werk aan de winkel, lijkt me zo.
Wat bedoel je met foto's vrij te maken.
Ik maak nu de achtergrond steeds iets lichter, maar dan wordt alles lichter, dus ook bv. de ketting.
Met vriendelijke groet Marie-Anne

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

26
veke schreef:Probeer een leuke header te maken, nu straalt het niet "kado" uit.
Ook je welkom is saai, nu heb je het ideal logo daar staan, ik zou daar juist enkele leuke foto's zetten. (je ideal logo staat toch al aan de linker kant)

Sommige foto's kunnen nog beter (best ook meerdere foto's per artikel)en ik zou ook meer productinfo willen hebben. Bijvoorbeeld zijn de babykleren van katoen? , zijn de oorbellen in nikkel/zilver?, ...

Nog een idee, maar weet niet of je dat kan veranderen in je software:
Nu heb je dit staan als je klikt op sieraden

*Sieraden

Super sale Kettingen >>
Kettingen € 3.99 >>
Strass sieraden. >>
Enkelbandjes >>
Armbanden >>
Swarovski kettingen >>

Ik knap daar op af als ik verder moet klikken op alleen een naam.
Zou leuker zijn als de onderverdelingen ook foto's zijn met de benaming eronder.

Je zit in een branche waar veel concurrentie is, dus dan moet je website wel goed in orde zijn om te overleven op langere termijn.
Ben het helemaal met je eens, maar wist niet wat ik er mee aan moest.
Snap wel wat je bedoelt met onderverdelen in foto's maar weet niet of het me lukt.
Ga het wel proberen.
bedankt!
Met vriendelijke groet Marie-Anne

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

28
RicardoV schreef:
Afbeelding


Zoiets is toch veel leuker dan zo'n saaie grijze header...
Inderdaad heel erg leuk, maar alles wat ik doe ben ik aan t uitproberen.
ik heb niet zo veel ervaring als jou. Ik zou hier wel een paar uur over doen.
Als iemand een leuke header voor me wil maken , heel graag.
Met vriendelijke groet Marie-Anne

Re: [hetkadopaleis.nl] Het kado paleis

29
het kado paleis schreef:
Ilonajoy schreef:De site oogt erg saai.
Verder zijn je algemene voorwaarden nog steeds niet in orde, de header is vrij saai en niet goed leesbaar. BTW nummer is ook niet vindbaar.

Ik zou het I-deal logo op een andere plek neer zetten en niet direct bovenaan van de homepage. Daar kun je beter een welkkomspraatje neerzetten, of nog beter een paar mooie foto's van je (nieuwe) artikelen.

Je geeft aan dat je moeite hebt met het maken van mooie foto's. Heb je er wel eens aan gedacht om je foto's vrij te laten maken. De achtergrond wordt dan verwijderd en je artikel komt een stuk beter uit.

Nog genoeg werk aan de winkel, lijkt me zo.
Wat bedoel je met foto's vrij te maken.
Ik maak nu de achtergrond steeds iets lichter, maar dan wordt alles lichter, dus ook bv. de ketting.

Ik bedoel helemaal de achtergrond verwijderen. Er is een speciale manier voor om dit te doen. Ik stuur mijn foto's via internet naar zo'n mannetje toe, die past ze voor mij aan. De kosten zijn redelijk, voor sommige fotot's ben je wat meer kwijt. Maar het is echt de moeite waard. Het geeft een professionele uitstraling en bij mij heeft het de verkoop heel goed gedaan.