Zeer compleet affiliate programma te koop

1
In business zonder enorm veel tijd te besteden? Dan is dit de ideale kans.

- volledig kant-en-klare affiliate programma
- géén voorraad nodig
- inclusief betalingssystemen
- wordt volledig onderhouden
- gratis extra service: overzichten van omzet voor boekhouding

399 euro ex btw

Meer informatie? Mail dan naar meerinfo@kpnmail.nl
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 18 oktober 2011, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: NAV. de toelichting onder de titel en post iets aangepast. Het betreft geen webshop maar een affiliate programma.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Zeer complete webshop/webwinkel te koop

5
Er zijn altijd mensen op zoek naar een koopje van een paar meijer. Dus er zullen vast wel mensen mailen. Of deze mensen daarmee ook weten waaraan ze de paar meijer uitgeven is het tweede, maar dat is niet onze zaak, toch?

Nu weer ontopic :)

Re: Zeer complete webshop/webwinkel te koop

6
Ik begrijp wat je bedoelt, maar het is een concreet aanbod. In mijn ambitie om de boodschap beknopt over te brengen, ben ik misschien iets te kort door de bocht geweest? Excuus.

Dan hier meer info. Het gaat om een webshop in:
- vaste telefonie
- mobiel (alle grote providers: sim only of met toestel)
- digitale telefonie (beeldtelefoon, apps voor goedkoop mobiel bellen met je smartphone)
- gas & elektra (scherpste prijzen in de markt)

De webshop is volledig kant-en-klaar is met alle diensten erbij. De producten op de site worden voor je actueel gehouden.

Betalingssysteem:
- Bestellingen gaan automatisch door naar de betreffende leverancier.
- Klanten betalen direct aan de leveranciers (je loopt dus geen risico over klanten die niet hun factuur betalen).
- Leveranciers betalen je een percentage over de omzet van je klanten.
- Je krijgt een gratis overzicht van alle omzetten die je bij verschillende leveranciers hebt.

Contact? meerinfo@kpnmail.nl


P.S. Ook mogelijk is:
Onderdelen op een interessante manier combineren als je al een webshop hebt. Ik denk hier graag in mee.