Bij deze.....

1
Hoi Allemaal!

Net als vele anderen onder jullie ben ik perongeluk in dit wereldje komen rollen. (of beter gezegd, ik ben nog niet uitgerold!)
Ik ben 31, heb een dochter van 7, woon al 24 jaar in het buitenland en werk sinds 10 jaar extra fultime. Iedere dag sta ik 2 uur in de file,
en ik heb nooit een paar minuten voor mijzelf of mijn familie.

Daar komt nog eens bij kijken dat mijn werk in de laatste periode geen enkele voldoening meer gaf (geeft) dus dacht ik dat het tijd werd voor een nieuwe twist in het leven!
Voor lange tijd heb ik mijn hersencellen laten werken. Er moet toch wel iets zijn dat ik kan doen, ik ken meerdere culturen tot in de fijnste puntjes, ik spreek perfect 4 talen en een vijfde discreet, ik heb een commerciele baan, dit moet beter kunnen!

Objectief: zsm meer vrije tijd!! (tot op heden is dat alleen maar minder... :evil: ) en have some fun!

Aangezien mijn broer programmeur is en websites maakt, was de keuze voor een online shop voor de hand liggend. Als ik heel eerlijk moet zijn dacht ik "dat wel even te doen"; ik had echt geen flauw idee van wat er allemaal achter zat! Surprise! Er ging een hele (zeer interessante :D ) wereld voor mij open!

De produktkeuze was ook vrij simpel, we houden het makkelijk als "eerste ervaring"; met producten die ik via mijn fultime job goed ken. Als ik me eenmaal thuis voel in dit wereldje zullen we ons wellicht ook op andere producten storten! We zijn momenteel nog druk in de weer, maar ik hoop dat de shop in december online gaat.

Intussen ben ik veel aan het leren (ook omdat ik tot voor kort helemaal niets afwist van de nederlandse burocratie :roll: ), ik hoop er veel plezier in te hebben, en eindelijk al mijn creativiteit in iets usefuls kwijt te kunnen!!!!!! 8)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.