Magento en Magento Go webshops omzetten naar F-commerce

1
Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwe extensie ontdekt, genaamd Beetailer, die ik graag met jullie wil delen. Met Beetailer kun je, zonder te programmeren, een Magento webshop of Magento Go webshop omzetten naar een F-commerce toepassing.

Wat is F-Commerce?
Je spreekt van F-commerce wanneer je een webshop integreerd in Facebook. Dit betekent dat klanten op een Facebook-pagina een product kunnen aankopen.

Wat doet Beetailer?
Beetailer convert een Magento Go webshop tot een F-commerce pagina. Belangrijk om te weten is dat de voorraad van de F-commerce toepassing en de Magento Go webshop met elkaar zijn gesynced. Dit betekent dat wanneer er een product wordt verkocht via de F-commerce pagina de voorraad van de Magento Go webshop zal afnemen en vice versa.

Hoe zit het met afrekenen?
Wanneer een klant via de F-commerce toepassing een product wil aanschaffen en op 'naar kassa' of 'verder naar betalen' klikt wordt deze doorgeleid naar de kassa van de Magento Go of Magento webshop. Dit betekent dat klanten die via de F-commerce toepassing een product op het spoor komen, gewoon met iDEAL kunnen afrekenen.

Heb je een speciale Facebook-pagina nodig?
Ik heb even contact gehad met Beetailer en ze raden aan een Facebook fanpagina te gebruiken.

Kosten Beetailer
Beetailer werkt met abonnementen. Er bestaat echter een mogelijkheid om kosteloos gebruik te maken van Beetailer. Je mag dan maximaal 10 producten in je F-commerce toepassing opnemen.
Wij maken professionele, betaalbare webshops met Magento Go http://www.webshopandgo.nl