Re: Wat denken jullie hier van?

2
Het zal vast wel van pas kunnen komen.
Persoonlijk denk ik dat een stage bij iemand die een webwinkel runt je meer kan leren.

ps op nl is die cursus er ook maar dan 20 euro duurder
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Wat denken jullie hier van?

5
veke schreef:Je kan ook een cursus "webshopwinkelier" (ken niet de benaming van de cursus)volgen bij "Syntra" , ik denk dat dat goedkoper/beter zal zijn.
Ja "ondernemer e-commerce" maar deze is momenteel niet beschikbaar.
Deze duurt ook 1 jaar, en aangezien ik de tijd er voor heb had ik de opleiding liever op kortere termijn gehad...
Wouterjan schreef:Volgens mij heeft dat heel weinig toegevoegde waarde. Veel informatie kan je al op internet vinden, en voor specifieke vragen kun je ook op het forum terecht.
Dat gevoel heb ik ook... Toch lijkt het me handig om alles gebundeld te hebben.
De vraag is dan wel of de 'cursus' up to date en correct is.
Er is idd veel te vinden op het net. Maar over de juridische en administartieve kant in België echter niet. Afin dat gevoel heb ik ten minste.

Re: Wat denken jullie hier van?

6
Ik vind eigenlijk dat die prijs nogal meevalt, ligt er wel aan hoe up-to-date inderdaad en hoe uitgebreid de cursus is.

Unizo heeft ook cursussen webwinkel starten - maar niet zo uitgebreid, slechts 4 keer enkele uurtjes les.

Zelf ben ik momenteel die cursus e-commerce-ondernemer van Syntra aan het volgen, deze kost daar net geen 400 euro en is een heel jaar één avond per week - webwinkel is daar maar een onderdeeltje van de cursus.
Webwinkel: Babinimo eco-bio Babyspullen van natuurlijk zachte materialen

Anbaco - Blogger & internet ondernemer

Re: Wat denken jullie hier van?

7
Je mag eventueel als je wilt ook bij mij op de onderneming 'cursus/stage' komen volgen.
Ook in de avonden heb ik tijd om kennis te delen en je op weg te helpen in e-commerce land.
Ik woon net over de grens bij Wuustwezel.

Groeten,

Chris

Re: Wat denken jullie hier van?

9
Hey Liz,

Ik volgde de cursus niet.
Ik ben ondertussen al heel wat verder geraakt.
Tot nu toe zijn al mijn vragen beantwoord geraakt dankzij mijn sociaal secretariaat, het forum hier en google.