Ik zoek een leverancier

1
Ik heb een bruidsmode avondkleding winkel en ben opzoek naar iemand die mij materiaal kan leveren voor decoratie en om bv haarstukken te maken of haarstukjes zelf? Ik praat dus over bloemetjes pareltje geregen parels, bloemensliertjes, lint, band, tule, veertjes enz.

Ik kan op het internet niks vinden. Ik heb 1 iemand gevonden in de zijde bloemen die wel wat heeft, maar zoek nog veel meer.

Wie oh wie kan mij verder helpen!!

Mvg Kirsten

Re: Ik zoek een leverancier

2
Beste Kirsten,

Ik weet dat Hoka sieraden een kleine rubriek met bruidshaarmode aanbiedt, waaronder parels, roosjes etc. op zo´n spiraaltje om in je haar te draaien, verschillende haarpinnen en tiara´s. Je moet wel een inlogcode hebben om producten te kunnen zien.

Re: Ik zoek een leverancier

3
Dank je wel Peavey,

Ik heb even gekeken en het is niet helemaal wat ik nu bedoelde, maar ze hebben inderdaad ook dingen waar ik nog wel naar op zoek was. En daar ben ik al heel blij mee. Het is niet altijd makkelijk om de juiste adressen te vinden.

Wat ik dus eigenlijk zoek is nog zeg maar fournituren voor de bruidsmode. ;-)

Hoop op nog meer suggesties!!!

Dank je wel!!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Ik zoek een leverancier

5
Ja daar heb ik ook al gezocht, maar kan niets vinden en diegene die ik wel gevonden heb hebben niet wat ik zoek helaas. Ik denk wel dat dat de goede richting is alleen zoek ik wel specifieke dingen. Die te gebruiken zijn bij bruidsmode en avondmode.

Re: Ik zoek een leverancier

6
Hoi,
Ik koop regelmatig sieraden in. Op deze beurs staan inmiddels ook veel leveranciers van kralen en materialen om zelf ketting enzo te maken.
Heb je daar iets aan? Dan hebben ze dus kralen in alle soorten en maten, linten, hagers, bedels. Van alles om zelf aan de slag te gaan.
Laat maar horen of dat is wat je zoekt.
Ik heb zelf wel wat in de verkoop maar dat zijn de klassieke dingen zoals haarspeldjes met pareltjes en strass om haren op te steken en kleine klemmetjes met bloemetjes. Dat zijn kant en klare producten. Zoek je zoiets?
Als je interesse hebt dan kan ik ook bruidssieraden aanleveren. Veel op het gebied van parels maar bv. ook bruidshandschoenen.
Mail me maar als ik iets voor je kan betekenen

Groeten,
Ursula

Re: Ik zoek een leverancier

7
Voor sieraden ....dat is waarschijnlijk nog niet helemaal wat ik zoek. Het is meer ook band voor mooie strikken allerlei verschillende soorten en maten. Pluizige veertjes pareltjes in verschillen de maten op touw of nylon die dan iets uit elkaar vast gezet zijn. Steentjes Pailletten roosjes bloemetjes in allerlei grote en maten. Decoratie op ijzerdraad en dergelijke. Het moet toch ergens te koop zijn. Het word toch gebruik in de bruidsmode. Vooral in de haarstukken ed.