Hallo,
1 van de redenen om me hier aan te melden was om eens rond te kijken hoe andere het doen. Maar natuurlijk ben ik ook benieuwd hoe wij het zelf doen qua webwinkel.
Ik ben heel benieuwd naar jullie feedback van onze webwinkel http://www.mamaskinderkleding.nl
Ik lees graag jullie reacties
Re: Feedback gevraagd voor Mama's Kinderkleding
2Hallo, welkom op het forum.
Wat mij heel erg opviel is de grootte van de letters. Toen ik voor het eerst op je site was checkte ik eerst rechts onderin op hoeveel procent mijn scherm stond en dit was gewoon 100%.. Ik vind het te groot om het lekker te lezen. Daarnaast vind ik de kleuren erg licht, ik denk dat je deze lay-out het beste als zomerthema kunt gebruiken en een apart herfst/winter thema erbij kunt ontwerpen.
Succes.
Wat mij heel erg opviel is de grootte van de letters. Toen ik voor het eerst op je site was checkte ik eerst rechts onderin op hoeveel procent mijn scherm stond en dit was gewoon 100%.. Ik vind het te groot om het lekker te lezen. Daarnaast vind ik de kleuren erg licht, ik denk dat je deze lay-out het beste als zomerthema kunt gebruiken en een apart herfst/winter thema erbij kunt ontwerpen.
Succes.
Re: Feedback gevraagd voor Mama's Kinderkleding
3goed voor de verzienden
begrijp me niet verkeerd maar dat lettertype staat echt te groot
begrijp me niet verkeerd maar dat lettertype staat echt te groot
Re: Feedback gevraagd voor Mama's Kinderkleding
4frisse site
over de letter grootte verschillen de meningen, ik vind het er prima uitzien
over de letter grootte verschillen de meningen, ik vind het er prima uitzien
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: Feedback gevraagd voor Mama's Kinderkleding
5Ja, dat de meningen verschillen lees ik ondertussen ja hahaha
Het letter type is in het design zo gekozen omdat we ons ook proberen te richten op het gebruik met bijvoorbeeld een iPad. Wellicht zijn we er iets in doorgeslagen en idd, met 90% van wat het nu is ziet het er een stuk beter uit!
Ook de kleurstelling moet nog aangepast worden. In principe willen we nu ook een herfstthema plaatsen, maar dit is nog in ontwikkeling.
Wat vinden jullie er verder van? Wat zou je veranderen? Tesktueel mag er zeker nog meer gebeuren, daar zit het grootste punt denk ik nu wel.
Het letter type is in het design zo gekozen omdat we ons ook proberen te richten op het gebruik met bijvoorbeeld een iPad. Wellicht zijn we er iets in doorgeslagen en idd, met 90% van wat het nu is ziet het er een stuk beter uit!
Ook de kleurstelling moet nog aangepast worden. In principe willen we nu ook een herfstthema plaatsen, maar dit is nog in ontwikkeling.
Wat vinden jullie er verder van? Wat zou je veranderen? Tesktueel mag er zeker nog meer gebeuren, daar zit het grootste punt denk ik nu wel.
Re: Feedback gevraagd voor Mama's Kinderkleding
6Alleen de lettergrootte aanpassen is voor een iPad niet voldoende. Je veroorzaakt met dat uitgangspunt in het huidige ontwerp juist een onlogische tegenstelling: alléén de navigatie staat in een koeienletter, de rest in een priegelletter.mamaskinderkleding schreef:Ja, dat de meningen verschillen lees ik ondertussen ja hahaha
Het letter type is in het design zo gekozen omdat we ons ook proberen te richten op het gebruik met bijvoorbeeld een iPad. Wellicht zijn we er iets in doorgeslagen en idd, met 90% van wat het nu is ziet het er een stuk beter uit!
Heel uitgebreid kon ik de webwinkel helaas niet testen. Het aanklikken van een product eindigt in een "Server Error in '/' Application" voor een "Object reference not set to an instance of an object."
Re: Feedback gevraagd voor Mama's Kinderkleding
7Ja inderdaad kan ik ook geen producten openen. Is vaak niet zo goed voor je verkopen.Ward schreef:Heel uitgebreid kon ik de webwinkel helaas niet testen. Het aanklikken van een product eindigt in een "Server Error in '/' Application" voor een "Object reference not set to an instance of an object."
Re: Feedback gevraagd voor Mama's Kinderkleding
8Hier dezelfde error
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Re: Feedback gevraagd voor Mama's Kinderkleding
9-Kon ook geen artikelen openen.
-Ook jammer dat je niet op maat kan zoeken.....
-Veelgestelde vragen zijn ook nog niet ingevuld.
-Je biedt geen achteraf betaalmethode aan, dit is wettelijk verplicht. Denk aan rembours.
-Ook bij 'product retouren' staat geen tekst.
- "Nieuws" is ook leeg, bij 'merken' staat een of ander afgezaagd tekstje, en bij 'contact' is geen contactformulier.
Dit zijn toch wel belangrijke dingen, die je geregeld zou moeten hebben vòòr je je webwinkel opent.
Verder vind ik de uitstraling niet echt spannend en uitnodigend.
Werk genoeg, denk ik zo...
-Ook jammer dat je niet op maat kan zoeken.....
-Veelgestelde vragen zijn ook nog niet ingevuld.
-Je biedt geen achteraf betaalmethode aan, dit is wettelijk verplicht. Denk aan rembours.
-Ook bij 'product retouren' staat geen tekst.
- "Nieuws" is ook leeg, bij 'merken' staat een of ander afgezaagd tekstje, en bij 'contact' is geen contactformulier.
Dit zijn toch wel belangrijke dingen, die je geregeld zou moeten hebben vòòr je je webwinkel opent.
Verder vind ik de uitstraling niet echt spannend en uitnodigend.
Werk genoeg, denk ik zo...
Re: Feedback gevraagd voor Mama's Kinderkleding
10Nou, daar hebben we iets aan! Dank voor de input, ik kan weer wat nachten doorwerken
Re: Feedback gevraagd voor Mama's Kinderkleding
11"Je biedt geen achteraf betaalmethode aan, dit is wettelijk verplicht. Denk aan rembours."
hiervoor is express paypal toegevoegd. met paypal kan je storneren, waardoor dit voldoet aan deze wettelijke verplichting. Zo is het mij althans verteld door een keurmerk verstrekker (qShops).
hiervoor is express paypal toegevoegd. met paypal kan je storneren, waardoor dit voldoet aan deze wettelijke verplichting. Zo is het mij althans verteld door een keurmerk verstrekker (qShops).
Re: Feedback gevraagd voor Mama's Kinderkleding
12Creditcard kan je ook storneren maar dit is net als PayPal niet achteraf betalen. Je betaalt immers niet achteraf maar vooraf. Je zal toch rembours of een andere achteraf betaalmethode moeten nemen. Lekker voorgelicht trouwens...mamaskinderkleding schreef:hiervoor is express paypal toegevoegd. met paypal kan je storneren, waardoor dit voldoet aan deze wettelijke verplichting. Zo is het mij althans verteld door een keurmerk verstrekker (qShops).
Re: Feedback gevraagd voor Mama's Kinderkleding
13Ja inderdaad! Zit die mail net nog na te lezen, staat er toch echt zo. lekker verhaal dus.
Maar goed, dan maar snel aan de rembours
Maar goed, dan maar snel aan de rembours
Re: Feedback gevraagd voor Mama's Kinderkleding
14Kosten gewoon doorberekenen aan de klant
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!