Wat doe je extra met de feestdagen in het vooruitzicht?

1
Ik ben erg benieuwd wat jullie al voor acties en dergelijke hebben bedacht om met de feestdagen een mooie omzet te behalen.

Heb je speciale aanbiedingen?
Ga je de webwinkel optisch aanpassen?
Bied je cadeauverpakkingen aan?
etc.

Beschrijf als je wilt ook je ervaringen van vorig jaar en wat toen een goed idee bleek.

Re: Wat doe je extra met de feestdagen in het vooruitzicht?

2
In december ga ik alle bestellingen gratis versturen.
Dit wordt eind november al bekend gemaakt in de nieuwsbrief.

Verder ga ik nog wat speciale producten regelen voor de kerst.
Denk aan nagelstickers met kerstbomen, sneeuwpoppen e.d.

Ben benieuwd hoe het gaat met de feestdagen!!

Nog even een aanvulling: Vorig jaar had ik nog geen webshop, deze is pas gestart in februari, dus ik weet niet hoe het gaat tov vorig jaar.

En bij elke bestelling doe ik een handgeschreven kerstkaart met een persoonlijke boodschap.

Re: Wat doe je extra met de feestdagen in het vooruitzicht?

3
[quote="Rudy"]Ik ben erg benieuwd wat jullie al voor acties en dergelijke hebben bedacht om met de feestdagen een mooie omzet te behalen.


Ga je de webwinkel optisch aanpassen?
Bied je cadeauverpakkingen aan?

Goed idee!! :D een feestelijke sfeer/tint aan de website kan ook.
Crea liefhebber

Re: Wat doe je extra met de feestdagen in het vooruitzicht?

4
Wij hebben een feestdagen cadeaubon gemaakt, om aan de vaste cadeaubonnen collectie toe te voegen. Rara waar we de inspiratie vandaan hebben :lol:

Verder geven we met sinterklaas 'de zak van sinterklaas' weg (in minder lompe uitvoering uiteraard als de bekende), uiteraard gevuld met producten die passen bij de producten in de webshop.
En met kerst hebben we ook voor elke bestelling een leuk extraatje.

Andere ideeën moeten nog komen. :D
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Wat doe je extra met de feestdagen in het vooruitzicht?

6
Wij bieden diverse mogelijkheden voor kerstpakketten aan. Zo werken we met pakketten samengesteld van merkartikelen, maar bieden we bedrijven ook de mogelijkheid zelf een pakket samen te stellen. Is echt booming rond de kerst!

Daarnaast breiden we richting de feestdagen altijd ons assortiment met sfeerhaarden uit.
http://www.100europartijen.nl voor álle partijen! Weten waar u aan toe bent; een prettig gevoel. De waarde van het product bepaalt het aantal!

Re: Wat doe je extra met de feestdagen in het vooruitzicht?

7
Ook voor mij worden dit de eerste feestdagen voor mijn webwinkel.
De komende tijd komen er dan ook wat kerstartikelen (fair trade) op de site, evenals kerstzepen (met rendieren erin 8) ) etc.

Daarnaast zullen cadeautjes in de maand december gratis feestelijk door ons worden ingepakt en komen we met voorbeelden voor cadeau-setjes.

Uiteraard bij de bestelling een leuke fair trade kerstkaart of iets anders feestelijks :)

Ik ben benieuwd.


volgende week gaan de nieuwsbrieven eruit.

Re: Wat doe je extra met de feestdagen in het vooruitzicht?

8
Ik vidn het altijd leuk als je met de feestdagen een extraatje krijgt.. een kaartje bijvoorbeeld of gratis verpakking.. had het voor het eerst meegemeaakt bij mijn online aankopen bij de H&M en nu doen websites zoals bol.com en andere websites voor coupons het ook. Groupon gaf er bijvoorbeeld 2,50 extra tegoed bij en de cocnurrent sweetdealsdeed er 2,75 van ahah. Het zijn dan wel grotere namen, maar door dit soort dingen te doen win je juist de klanten voor je.

Re: Wat doe je extra met de feestdagen in het vooruitzicht?

9
trashydiva schreef:Ook voor mij worden dit de eerste feestdagen voor mijn webwinkel.
De komende tijd komen er dan ook wat kerstartikelen (fair trade) op de site, evenals kerstzepen (met rendieren erin 8) ) etc.

Daarnaast zullen cadeautjes in de maand december gratis feestelijk door ons worden ingepakt en komen we met voorbeelden voor cadeau-setjes.

Uiteraard bij de bestelling een leuke fair trade kerstkaart of iets anders feestelijks :)

Ik ben benieuwd.


volgende week gaan de nieuwsbrieven eruit.
Dat is echt leuk! :) Wat voor website heb je ?

Re: Wat doe je extra met de feestdagen in het vooruitzicht?

11
De eerste 2 weken van november hebben wij een kortingscode met 5 % korting gegeven aan alle ontvangers van onze nieuwsbrief.
Volgende maand gaan we, zolang de voorraad strekt, een gratis spel meesturen met alle pakketverzendingen (sstt... nog niet verder vertellen he, komt nog in onze nieuwsbrief van december). Eerste keer dat we dit doen. Wordt wel een hoop handling extra, maar we hopen op positieve reacties en terugkerende klanten :).

Verder hebben we ons Sinterklaaslogo op de site weer geactiveerd. Vanaf 6 december natuurlijk ons kerstlogo