Strato website / Ideal en Moneybookers

1
Ik ben bezig met een webshop te bouwen mbv Strato, en daarbij de mogelijkheid tot betalingen met Ideal te integreren. Dat moest (althans volgens Strato) via Moneybookers.com. Zo gezegd, zo gedaan. Account aangevraagd bij Moneybookers.com, en geïntegreerd in de website. Bij het testen van het winkelmandje komt de gebruiker (potentiele koper) nu echter op een inlogscherm van moneybookers.com. Dat wil ik natuurlijk niet. Ik wil dat men op het scherm van Ideal utkomt.
Heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes, Marcel

Re: Strato website / Ideal en Moneybookers

2
Mijn ervaring is dat dit niet mogelijk is. Ik had daardoor veel afhakers bij I-deal. Dit was ook een van de redenen dat ik heel snel ben overstapt waar men een 'gewone' I-deal aanbiedt, zonder eerst naar een ander scherm te worden doorverwezen.

Nog even een andere aantekening: Bij Moneybookers blijft de betaling altijd 30 dagen staan, daarna kun je 90% over laten boeken. De andere 10% blijft dan 3 maanden staan.
Nog een reden voor mij om ergens anders heen te gaan.

Succes.

Re: Strato website / Ideal en Moneybookers

3
Beste Ilonajoy,

Bedoel je dat er een mogelijkheid is om ideal te integreren via een andere manier in Strao, of bedoel je een ander "pakket" dan strato?

Hoor graag jouw mening/reactie.

Ik heb zelf een webshop gekocht met ruim 2.000 artikelen, maar ben niet tevreden over de huidige leverancier en wil weg.
Zat zelf te denken aan Strato, maar iDEAL is een absolute must. Momenteel is 80% van de bestellingen via ideal vandaar.

Re: Strato website / Ideal en Moneybookers

4
Als gewone iDeal niet kan, kijk dan eens of Sisow, MultiSafepay of Buckaroo kan. Hier kun je Meteen je klanten doorverwijzen naar de iDeal pagina. Sisow gratis, msp 30€ p/m, buckaroo ook maandelijks kosten.

'gewone' iDeal is natuurlijk het ideaalst. (woordspeling:D)
Daar heb je ook de minste kosten en is ook direct verwijzen naar ideal pagina en direct op bank account.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.