Prijs op aanvraag artikelen

1
Hallo,

Ik wil graag op de website artikelen kunnen plaatsen waarbij geen prijs komt te staan, maar de tekst "Prijs op aanvraag" o.i.d.
Andere artikelen krijgen wel gewoon een prijs mee.
Nu heb ik wel het e.e.a. gevonden op internet, maar daarvoor moet je diep in de code duiken om dit aan te passen.
Is hier niet een extensie voor die ditzelfde kan?

jet

Re: Prijs op aanvraag artikelen

3
Ik weet dat de vraag gaat over hoe je dat voor elkaar krijgt.
Maar ik vraag me af waarom je dat wilt doen? Ik heb het als klant namelijk nooit begrepen en denk dan al snel: "Dan zal het wel vreselijk duur zijn." Nou moet je niet denken dat ik het idee gelijk afkraak. Ik vraag me gewoon serieus af waarom, misschien is er wel een reden voor die ik wel snap.

Re: Prijs op aanvraag artikelen

4
Tink schreef:Ik weet dat de vraag gaat over hoe je dat voor elkaar krijgt.
Maar ik vraag me af waarom je dat wilt doen? Ik heb het als klant namelijk nooit begrepen en denk dan al snel: "Dan zal het wel vreselijk duur zijn." Nou moet je niet denken dat ik het idee gelijk afkraak. Ik vraag me gewoon serieus af waarom, misschien is er wel een reden voor die ik wel snap.
Enkele plausibele redenen:
  • maatwerk waarvoor een offerte moet worden doorgerekend;
  • zware artikelen waarbij gewicht en afstand grote invloed hebben op de transportkosten;
  • variabele montagekosten (kozijnen, dakkapel, enzovoort);
  • sterk schommelende (dag)prijzen in inkoop of verkoop.
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.