Ook even Voorstellen

1
Goedendag,

Ik zal mij ook voorstellen. Ik ben Renata, 41 jaar, moeder van 2 kinderen .Ik heb ruim 5 jaar een webshop onder de naam : Peek-a-Boo-tiek.
Ik ben ooit gestart met de verkoop van outlet baby en kinderkleding maar zag daar door de toemende concurrentie geen brood meer in. Ik ben overgestapt op een ander assortiment. Wij verkopen nu met name scandinavische baby en kinderkleding met een aantal andere merken uit België en Nederland. De collecties sluiten goed bij elkaar aan kwa kleur en stijl . Ten tijde van ons assortimentsvernieuwing waren deze collecties nog niet veel/nauwelijs online. Helaas zie je ook hier weer toenemende concurrentie en kopieergedrag. Maar dit terzijde.

Ik ben bij winkelplein gestart om uit te proberen. Ik stapte binnen 2 maanden over naar 123webshop toen het serieus werd. Maar liep daar tegen de beperkte mogelijkheden aan en zit nu zo'n 4 jaar tot tevredenheid bij Shoptrader. Na de laatste upgrade is helaas mijn oude design verloren gegaan. Op dit moment loopt een opdracht bij een grafisch vormgever voor een nieuw logo en template zodat ik mijn eigen indentiteit weer kan neerzetten.

Ik heb al veel gelezen op dit forum en ben nog lang niet door alles heen.

Fijne dag,

R. Visser