Re: Alternatief

3
<stomme vraag> Hoe krijg ik mijn pakket daar? Van postNL is gewoon een postkantoor. Maar bij DHL of UPS zou ik dat niet weten. En vind ik dat ook niet zo op de website terug eigenlijk.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Alternatief

6
DPD zal denk ik ook het goedkoopste zijn maar UPS is wel meestal maar 1 dag transit tijd. Jouw klant heeft het dan waarschijnlijk op maandag al.

Je kan UPS gewoon bellen en dan geef je alle info over de zending op en wanneer het klaar staat. Ze komen het dan gewoon halen.

Re: Alternatief

9
Misschien even kijken of je terecht kunt bij een UPS, zij leveren wel altijd binnen 1 dag. Zelf heb ik een contract met UPS dus weet niet hoe het zit als je gewoon 1 bestelling wilt verzenden, misschien naar zo speciaal punt van hun gaan waar je zo pakket kan inleveren. Tevens kun je ook extra betalen om het dezelfde dag nog te laten leveren soms.

Re: Snel en goedkoop naar Belgie versturen

11
Wij leveren af en toe voor een klant zijn pakketten voor België af bij het eerste beste belgisch postkantoor over de grens. Pakketten tot 30 kg kosten dan zo'n 10 euro.
De klant betaalt ons de ritprijs naar het belgisch postkantoor.
Is natuurlijk alleen interessant als je een groter aantal pakketten tegelijk kunt versturen én als je niet te ver van de belgische grens woont.

http://www.bpost.be/site/nl/residential ... rmats.html
Bravo Koeriersdiensten

Re: Snel en goedkoop naar Belgie versturen

14
Huibert1973 schreef:http://www.pakjeopsturen.nl geeft een aardige indicatie van de prijzen per aanbieder, obv adres, gewicht en afmetingen. Daarna kun je zelf afspraken maken met je leverancier naar keuze. Het is soms wel schrikken wat de verschillende verzenders berekenen voor hetzelfde pakje.....
Hoi Huibert,
Als je nu echt aan promoten wil doen in plaats van het spammen op forum's en net doen alsof je niet de eigenaar van de website bent. DM mij dan even. Kun je een advies gesprek aanvragen :)

Groetjes, Wouterjan =)

Re: Snel en goedkoop naar Belgie versturen

15
Wouterjan schreef:
Huibert1973 schreef:http://www.pakjeopsturen.nl geeft een aardige indicatie van de prijzen per aanbieder, obv adres, gewicht en afmetingen. Daarna kun je zelf afspraken maken met je leverancier naar keuze. Het is soms wel schrikken wat de verschillende verzenders berekenen voor hetzelfde pakje.....
Hoi Huibert,
Als je nu echt aan promoten wil doen in plaats van het spammen op forum's en net doen alsof je niet de eigenaar van de website bent. DM mij dan even. Kun je een advies gesprek aanvragen :)

Groetjes, Wouterjan =)
Wel een handige website hoor.. Vooral voor zo'n vraag als jij had.

Re: Snel en goedkoop naar Belgie versturen

16
Klopt het dat je via PostNL een pakket van t/m 2 kg naar belgie kan versturen (zonder TT) voor 8.50?
Iemand daar ervaring mee?

Ben de afgelopen tijd met andere vervoerders aan het testen, maar waarschijnlijk toch weer terug naar PostNL.