Re: [Jeans2you.nl] Wat vinden jullie van onze site?

2
Administratie@.. is wellicht een niet zo'n handige naam om klanten te laten e-mailen met o.a. vragen.
je foto's zijn vrij wazig. Kunnen die niet scherper?
oorlog of daarop gelijkende situaties;
Leuk allemaal wanneer er spraken is van overmacht.

Overigens betwijfel ik of ''ziekte van verkoper of personeel van verkoper; '' wel overmacht is. Indien je ziek bent dan kun je heel gemakkelijk een andere persoon inhuren die de zaken tijdelijk overneemt. Dus overmacht? Ik denk het niet.


Hoe kun jij een Jack en Jones broek aanbieden van 140 euro voor 25 euro? Ik betwijfel of deze wel echt is.
excl. verzendkosten
Je dient ook verzendkosten terug te betalen die je aan de klant in rekening hebt gebracht.

Wat staan er voor vage websites rechts van je pagina?

gastenboek? Leuk als je een hobbywebsite hebt met hobbyspulletjes.

Re: [Jeans2you.nl] Wat vinden jullie van onze site?

3
Door de dame aan de linkerkant heb ik moeite om mijn aandacht erbij te houden :)
Ik kon overigens de broek niet terugvinden in het assortiment.

Het filmpje op de homepage leidt ook erg af en is van slechte kwaliteit. Ook je logo is niet al te best.

De klant mag binnen 7 werkdagen retourneren. Je dient dan overigens het gehele bedrag te retourneren, dus ook de gemaakte verzendkosten aan jouw kant, dat is ondernemersrisico.

Verder vind ik de kortingsprijs wel ineens heel laag. Een broek van 129 verkoop je nu voor 24,95.
Dan denk ik automatisch dat het nep artikelen betreft en ben ik weg.

Ook de banner van Sauerland zou ik er niet op zetten, mis even de logica.

Excuses dat het zo negatief is allemaal maar ik hoop dat je er iets mee kan.

Edit: Ricardo was net iets sneller.

Re: [Jeans2you.nl] Wat vinden jullie van onze site?

4
Beste Ricardo en FraFra!

Dank voor jullie opmerkingen! Hier kan ik zeker wat mee ;)

De jeans zijn overigens gewoon origineel. Deze kunnen wij voor deze prijs aanbieden wegens een bijzondere ondernemersstructuur. We hebben al diverse jeans verkocht, waarbij de klanten allen tevreden waren en met positieve reacties zijn gekomen.

Nogmaals dank voor jullie bijdrage! Negatieve kritiek maakt niets uit, daar heb ik in ieder geval wel iets aan :)

Groet,
Martijn
Jeans2you.nl - goedkope jeans online!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [Jeans2you.nl] Wat vinden jullie van onze site?

5
De uitstraling vind ik echt voor mannen. Als vrouw loop ik er absoluut niet warm voor.

Verder oogt de site erg saai. Ik begrijp dat je de kleur blauw met jeans combineerd, maar het kan wat meer uitnodigend.

Het filmpje op de homepage is erg afleidend in naar mijn idee erg overbodig.

Re: [Jeans2you.nl] Wat vinden jullie van onze site?

7
Het filmpje is inderdaad erg verwarrend en voegt naar mijn mening niks toe, ziet er ook erg wazig en vaag uit.
Daarnaast krijg ik ook niet echt het gevoel dat het om een ''jeans'' webshop gaat, misschien wat afbeeldingen van verschillende jeans in de header verwerken of iets dergelijks.
Die afprijzingen vind ik ook wel erg raar, zulke flinke kortingen maar dat kan aan mij liggen. Ik zou het in ieder geval niet betrouwbaar vinden.

Re: [Jeans2you.nl] Wat vinden jullie van onze site?

8
danielos schreef:Het filmpje is inderdaad erg verwarrend en voegt naar mijn mening niks toe, ziet er ook erg wazig en vaag uit.
Daarnaast krijg ik ook niet echt het gevoel dat het om een ''jeans'' webshop gaat, misschien wat afbeeldingen van verschillende jeans in de header verwerken of iets dergelijks.
Die afprijzingen vind ik ook wel erg raar, zulke flinke kortingen maar dat kan aan mij liggen. Ik zou het in ieder geval niet betrouwbaar vinden.
Bedankt voor je reactie ;) we zijn ons aan het bezinnen hoe we de korting aan kunnen passen. Met de header zijn we ook aan het experimenteren, dank voor je feedback in ieder geval!
Jeans2you.nl - goedkope jeans online!

Re: [Jeans2you.nl] Wat vinden jullie van onze site?

9
Jeans2you schreef:Beste mensen,

Wij zijn net gestart met bovengenoemde webshop met jeans.
Graag zouden we feedback en respons van jullie hebben, zodat we een en ander wellicht nog kunnen optimaliseren.

Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,

Martijn van den Berg
Beste Martijn,

Hier ook even feedback van onze kant. (jeanscentrale.nl)
Ik begrijp dat je de foto met onze Promojeep erg mooi vind, maar dit is nog niet een reden om deze van onze site te kopiëren! Tevens het balkje bovenin met 2000 jeans op voorraad enz. komt mij aardig bekent voor.

Als je een goed draaiende webshop wil, zul je toch zelf aan al je fotomateriaal e.d. moeten komen!

http://www.jeanscentrale.nl/skin/fronte ... ntrale.jpg


Veel succes met je website.

Met vriendelijke groet,

Jeanscentrale.nl
http://www.jeanscentrale.nl - http://www.matrasvliegerkopen.nl