Marktplaats / joomla

1
Goeie dag,

Ben momenteel bezig met het leren van joomla. Online cursus gevolgd en komen deze week boeken binnen.

Nu heb ik ondertussen een 2e idee op gedaan voor een website. Een marktplaats in een bepaalde product categorie.

Nu vroeg ik mij of dit haal baar is joomla en of jullie misschien een site weten waar ik deze compleet kan kopen.

Nu heb ik de gewenste domeinen al vast gekocht. En vroeg ik mij af als ik een website koop of ik deze dan op mijn eigen domein kan zetten.

Groeten
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Marktplaats / joomla

6
Nee, met Joomla heb je een sterk CMS in handen. Groot voordeel dat je erbij hebt is dat je naast je content beheert in een CMS ook je software, in een vorm van een module/plugin goed kunt beheren, je wint in flexibiliteit!

Ik stuur je even een pm, waar je de modules kunt vinden.

Re: Marktplaats / joomla

7
Heb ik nog een andere vraag plaats hem even in zelfde topic.

Moet ik mij ook inschrijven bij de kamer van koop handel en tevens een zakelijke rekening nemen en btw betalen ?

Is bedoeling dat klanten betalen voor het plaatsen van advertenties ala marktplaats :P


Groeten