Retourzendingen op huisadres ?

1
Goedemiddag,

Even een kleine vraag, wij beginnen 1e kwartaal 2012 een webshop en doen dit naast ons werk! Voorraad en Verzendingen gaan vanuit huis. Ik vermoed dat meerdere startende webshops dit doen, maar hoe gaan jullie om met retourzendingen? Het is natuurlijk niet fijn als deze steeds bij de buren afgelverd moet worden omdat je er niet bent. Hoe hebben jullie dit opgelost?

Alvast bedankt voor de hulp!

Re: Retourzendingen op huisadres ?

3
Ik doe retourzendingen inderdaad ook met een postbus, werkt prima. Aangezien er bij ons niet altijd iemand in het bedrijfspand is tussen 900 en 1700, wilde ik de postbus ook gebruiken om nieuwe voorraden van leveranciers af te laten laten leveren. Hier liep ik er tegenaan dat niet iedere leverancier bij een postbus kan/wil leveren. Daarvoor werkt het dus niet optimaal.

Re: Retourzendingen op huisadres ?

4
Alleen PostNL en haar dochters kunnen leveren aan een postbus inderdaad.

Sommige leveranciers van ons die ook met PostNL leveren, die leveren ook aan onze postbus. Zo hebben wij elke ochtend om half 8 de containers met nieuw materiaal al klaar staan.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.