Re: PostNL Checkout

2
Ik ben inderdaad héél benieuwd hoe een internationale vervoerder alle internationale betaalmethoden en alle leveringsopties en aanvullende diensten heeft verwerkt in één checkout!?!
StoreCore.io

Re: PostNL Checkout

4
frafra schreef:Ik zie nergens staan dat dit ook internationale zendingen betreft? Misschien kijk ik niet goed, kan uiteraard ook :)
De informatie is sowieso nogal karig. Je moet je aanmelden én meteen de algemene voorwaarden accepteren voor meer info, maar voorwaarden accepteren zonder te weten wat je precies krijgt, is onverstandig. Ik zal PostNL eens bellen.

We verzenden op dit moment via PostNL (als contractklant) al naar onder andere België en Duitsland. We hebben dus niet alleen een checkout nodig voor internationale zendingen, maar ook een checkout die buitenlandse betaalsystemen ondersteunt.
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: PostNL Checkout

5
Even twee keer gebeld met PostNL. Internationale zendingen zijn inderdaad mogelijk: het hangt er vooral van af of de koper lokaal de consumenten-voorkant MijnPakket kan gebruiken en dat wordt snel uitgerold in meerdere landen en talen. Het aantal internationaal bruikbare betaalsystemen is nog beperkt (o.a. PayPal), maar ook daarvan is de verwachting dat ze de komende maanden zullen worden uitgebreid naarmate er landen worden toegevoegd.
StoreCore.io