Op zoek naar partner voor magazijn

1
Hoi,

Wij hebben een webshop en doen per jaar een paar duizend pakketten naar diverse landen in Europa. Door omstandigheden moeten wij binnenkort een nieuw magazijn hebben.
Het probleem is dat we net te klein zijn om in ons eentje een volledig magazijn en iemand full time in dienst te hebben voor het versturen van pakketten.

Ik heb gekeken naar het uitbesteden van dit alles maar ben er van geschrokken hoe duur dit is allemaal.

Ik ben dus ook op zoek naar een andere onderneming om magazijn en alles wat daar bij hoort te delen.

Stuur mij een berichtje als je interesse hebt of meer info wilt hebben.

Re: Op zoek naar partner voor magazijn

2
Om wat voor aantallen praten we? Qua SKU (unieke producten) en aantallen per product op voorraad, hoeveel zendingen gaan er dagelijks de deur uit, en hoe vaak en hoeveel wordt er aangeleverd door leveranciers? Mag eventueel ook per PB,

Re: Op zoek naar partner voor magazijn

4
PieterHeeren schreef:In welke regio zoek je iets/iemand...
Maakt mij niet zo heel veel uit. In nederland of duitsland ergens. Of iemand die mee wil doen met mijn eigen magazijn wat ik heb in duitsland bij de franse grens.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Op zoek naar partner voor magazijn

5
Beste Mareck,

Ik heb een logistiek bedrijf met een warehouse in Utrecht. Ook verzorgen we verzending van je pakketten. Voordelige tarieven voor opslag en verzending (ook tijdvaklevering).

M.v.g.

Frank Loots
Laatst gewijzigd door eentje op 23 december 2011, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: bij intresse kan je een pb sturen, spammen van je website is niet de bedoeling van dit forum.
Standaard levering, dagtijdvak levering, express en Same-Day. Tevens fulfiment diensten.

http://www.parcelforce.nl http://www.franconique.nl