groothandel

1
ik heb al een webwinkel met sieraden ,maar daarnaast wil ik ook een showroom openen en op markten gaan staan met sieraden maar ook met andere spullen zoals kleine decoartikelen, denk daarbij aan beeldjes van engeltjes varkentjes met engeltjes erop en zo,n spul, waar vind ik een groothandel waar ik zo,n spullen in kan kopen?
Kan iemand me helpen misschien?

Groetjes Sonja

Re: groothandel

3
Ik heb mensen gevraagd die met zulke artikelen op de markt staan, die houden dus wijselijk hun mond, ik ben het hele internet af aan t struinen maar kan niks vinden, men heeft me verteld dat ik naar beurzen moet gaan maar ik heb de sieradengroothandels ook op internet gevonden dan zou het met die decoartikelen ook moeten lukken dacht ik maar ik weet niet meer waar ik moet zoeken of die ik kan vinden zijn vrij duur en niet geschikt, ben al mee dan een half jaar daar mee bezig.

Groetjes Sonja

Re: groothandel

4
Er is hier ergens op het forum een groothandel geplaatst die decor artikelen verkoopt geloof ik, of iets in die richting. Probeer even te zoeken op dit forum.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.