Re: [BRP-Outdoorliving.nl] Benieuwd naar jullie feedback!

3
Ziet er strak uit!

Overzichtelijk template en de iDeal buttons etc doen overkomen dat het een betrouwbare webshop is. (Wat het ook is neem ik aan ;)).

De uitroeptekens op de frontpage komen op mij wat druk over (Actie! Binnenkort verwacht! etc.) Wellicht zou ik dit iets minderen.

gratis verzending is volgens mij een sterke marketing tool; de klant weet gelijk dat de prijs die bij een product staat ook de totale prijs is.

Wat je webshop wellicht ten goede komt, echter is dit een persoonlijke keuze, is misschien wat content. Er zijn natuurlijk leuke artikelen te schrijven over de producten die je verkoopt! Hoe kunnen mensen ze het best gebruiken, plaatsen etc. (Ik noem maar wat) Op deze manier blijft je website up to date en waarschijnlijk verhoog je ook nog eens het aantal mensen dat op je site terecht komt.

Ziet er gewoon goed uit Simi, succes! Wil het al een beetje lopen?

Re: [BRP-Outdoorliving.nl] Benieuwd naar jullie feedback!

4
Siemi schreef:Ik vind het een mooie shop. Goed doordacht met de ideal logo's prominent en ook een gratis verzenden dingetje duidelijk op de site. Het enige wat ik mis op de home pagina zijn de artikelen.
Hier is inderdaad bewust voor gekozen om het prominent neer te zetten. Om de artikelen op de homepage te zetten is een goede tip! Bedankt voor je feedback.
Playpong schreef:Ziet er strak uit!

Overzichtelijk template en de iDeal buttons etc doen overkomen dat het een betrouwbare webshop is. (Wat het ook is neem ik aan ;)).

De uitroeptekens op de frontpage komen op mij wat druk over (Actie! Binnenkort verwacht! etc.) Wellicht zou ik dit iets minderen.

gratis verzending is volgens mij een sterke marketing tool; de klant weet gelijk dat de prijs die bij een product staat ook de totale prijs is.

Wat je webshop wellicht ten goede komt, echter is dit een persoonlijke keuze, is misschien wat content. Er zijn natuurlijk leuke artikelen te schrijven over de producten die je verkoopt! Hoe kunnen mensen ze het best gebruiken, plaatsen etc. (Ik noem maar wat) Op deze manier blijft je website up to date en waarschijnlijk verhoog je ook nog eens het aantal mensen dat op je site terecht komt.

Ziet er gewoon goed uit Simi, succes! Wil het al een beetje lopen?
Had daar zelf nog niet over nagedacht met die uitroeptekens, ga het gelijk veranderen.
Inderdaad een erg leuk idee om artikelen te gaan schrijven voor onze producten. Zou een blog daar een goede oplossing voor zijn? Of een 'nieuws' pagina? Bedankt voor je feedback, ik ga er mee aan de slag! :D
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [BRP-Outdoorliving.nl] Benieuwd naar jullie feedback!

5
Je kan idd een nieuws pagina of blog pagina toevoegen. En mocht je dit niet willen doen vanuit professioneel oogpunt (je kan ervoor gekozen hebben om alleen een winkel te zijn) Zou je de blog ook nog extern kunnen maken, waarin je dan weer kan linken en refereren naar artikelen in je webshop? Denk dat dit ervan afhangt wat je er precies mee wilt! Zit hier met mijn eigen webshop ook over te twijfelen (ook net begonnen), maar aangezien ik een iets "informeler" product verkoop (studentenspel) denk ik dat het voor mij minder uitmaakt of ik er een blog bij plaats.

Opzich maakt het volgens mij niet zoveel uit hoe je het aanpakt, ik denk alleen dat het belangrijk is om content te creëren over je producten. Op deze manier kunnen mensen meer info krijgen over waarom de producten handig zijn, je hebt de kans om ze te laten reageren (en dus persoonlijke feedback van je klanten te krijgen!!) en volgens mij werkt het ook sterk door in Google.

Nogmaals, dit zijn slechts mijn ideeën, heb te weinig ervaring met webwinkel marketing om er zeker van te zijn ;)