Gratis webpromotie.

1
Goeie dag,

Loop met een idee. De grote / professionele jongens zullen het wel wat goed koop / ordinair vinden maar daar zit ik niet mee :P Dit is ook niet de doelgroep waar ik mij op richt.

Er zijn veel forum sites die gerelateerd zijn aan een bepaalde producten. auto's / vis sport / vogels/ scooters / body build/ gezond eten, noem het maar op.

Ik ben op zoek naar mensen die daar met mij een account aan maken en dan een discussie levende houden met een link naar 1 van onze websites. Heb dit zelf al toegepast zonder deze list en dat heeft mij al behoorlijke wat bezoekers opgebracht.

Wie o wie heeft zin om met mij een gratis, efficiënte en vooral makkelijke promotie actie te ondernemen ?

Of ben ik de enigste ?

Groeten

Re: Gratis webpromotie.

2
Een tijdje terug hadden we op een ander forum nog iemand ontmaskerd die zo'n toneelstuk ging opvoeren op dat forum. Je prikt er vrij makkelijk doorheen. Ik zou er niet aan beginnen. Als je eenmaal als spammer aangemerkt staat dan kom je er moeilijk van af.

Re: Gratis webpromotie.

3
Dat ben ik het niet helemaal met jou eens. Als er meerdere geïnteresseerden zijn kunnen wij met een groepje een discussie voeren.

De achter liggende gedachte is dat het een uiterst serieuze discussie wordt waar ieder op zijn beurt 1 dag na de laatste reactie op reageert. Dit lijkt mij het meeste rendement geven. En moeilijk om door heen te prikken.

Moet eerlijk bekennen dat ik het zelf vrij geniaal vind :lol:

Groeten
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Gratis webpromotie.

5
tjapado schreef: De achter liggende gedachte is dat het een uiterst serieuze discussie wordt waar ieder op zijn beurt 1 dag na de laatste reactie op reageert. Dit lijkt mij het meeste rendement geven. En moeilijk om door heen te prikken.
Alleen al het gegeven dat er allemaal nieuwe leden met elkaar gaan babbelen is al ruim voldoende om voor elke beheerder te zien dat er iets niet klopt. Als daarbij ook nog een link naar een eigen shop van 1 van de deelnemers geplaatst wordt -al is het er maar 1- dan is dat al voldoende om de gebruikers te schorsen.

Je moest eens weten hoeveel spammers er hier dagelijks ontmaskerd worden. En dat zijn echt niet alleen maar Chinese robots. De meesten zijn gewoon mensen uit Nederland. Allemaal denken ze dat het vast niet op valt als ze toevallig even een linkje naar hun eigen site neerzetten.

Neem van mij aan, iedereen prikt er direct doorheen als je ergens bent om je eigen toko te promoten.

Re: Gratis webpromotie.

7
tjapado schreef:De achter liggende gedachte is dat het een uiterst serieuze discussie wordt waar ieder op zijn beurt 1 dag na de laatste reactie op reageert. Dit lijkt mij het meeste rendement geven. En moeilijk om door heen te prikken.

Moet eerlijk bekennen dat ik het zelf vrij geniaal vind :lol:
Je hebt twee alternatieven die eerlijker en effectiever zijn dan deze "geniale vondst": voeg een forum toe aan je webshop voor de interactie en discussie en een blog voor nieuws en achtergrondinformatie.

De toegevoegde waarde van externe backlinks is betrekkelijk gering, al helemaal als ze niet worden gevolgd door echte internetgebruikers maar slechts een handvol vrienden. Houd het dan liever centraal, met een forum en blog direct "in" je webshop.
StoreCore.io

Re: Gratis webpromotie.

8
Is een idee. Heb geen webshop maar een advertentie site. Zou hier inderdaad een blog aan toe kunnen voegen.

Zal ondertussen even kijken wat voor promotie mogelijk heden er nog meer zijn.

Groeten