verbannen

1
Hallo,
Ik heb me netjes voorgesteld op dit forum en geen scheldwoorden enz. gebruikt
Ik vroeg mij af waarom ik verbannen ben.

Mvg

Re: verbannen

2
Hoi Ronnie325,

Onder welke naam had je je hiervoor geregistreerd, hoe heette je topic en wanneer was je "verbannen"?
Je kan hier kennelijk nog posten dus je zal geen IP ban gekregen hebben. Zou je die wel hebben gekregen dan kon je dit forum niet meer bereiken. Ik vermoed dus dat je eigenlijk niet verbannen bent geweest.

Groeten,
Wouter

Re: verbannen

3
Beste wouter,
Ik heb momenteel een ip ban maar dat weet ik te omzeilen via een proxy server.
Mijn topic ging over Adidas en Nike kleren inkopen, en ik had een vraag waarom ze nou niet precies willen leveren aan webshophouders,
mij naam was geloof ik ook Ronnie325 of ronnie


Mvg,

Re: verbannen

4
Hoi Ronnie,

We hebben momenteel erg veel last van Chineze spambots die spamberichten plaatsen voor Chineze namaak schoenen winkels. Berichten met Nike, Adidas en andere schoenenmerken worden daarom bijna automatisch verwijderd. Ik denk dat je aangezien bent voor zo'n Chinees en dat je bericht daarom verwijderd is en je IP verbannen is.

Weet je nog wanneer je het bericht ongeveer geplaatst hebt of wat je eigen IP adres is? Dan kan ik deze van de zwarte lijst afhalen.

Groeten,
Wouter
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: verbannen

5
mijn ip is 195.241.255.61
Ik heb het bericht vanmorgen geplaast
Ik zou het zeer op prijsstellen als je me eraf haalt!

Mvg