Danny Borneman met FourMaxedshop Webwinkel

1
Beste,

Ik ben nieuw hier op het forum Danny Borneman 23 Jaar oud en student Small Business en Retail Management. Tevens ben ik ondernemer met inmiddels een eigen webshop: http://www.fourmaxedshop.nl. Waar ik een drankje: FourMaxed verkoop dat alcohol en energie bevat in 1 mixdrankje.

Ik hoop op het forum nog veel leuke berichten te lezen en mocht je nog suggesties hebben voor mijn webshop dan hoor ik het graag! ;-)
Koop je piercing, navelpiercing, tongpiercing of andere piercings op || Onlinepiercingskopen.nl.

Re: Danny Borneman met FourMaxedshop Webwinkel

4
dborneman schreef:Bedankt voor je reactie!

Dat wordt inderdaad op het moment al gefilterd. Zo heb ik voor verkeer vanuit Google age gates gemaakt en moet er bij het plaatsen van de bestelling ook worden aangegeven dat de persoon die de bestelling plaatst en in ontvangst neemt 16 jaar of ouder is.
Welkom! Ik heb helaas je shop nog niet kunnen zien. Ik hoop dat dit snel mogelijk is. Zeer leuke nich e!
www.foir.nl Industrie lampen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.