FrietpanKopen.nl -> Met dropshipper

1
Leuke webshop ideaal om nog wat gas te geven voor de Kerstdagen. 37 verschillende frietpannen die door een dropshipper worden geleverd. Prijzen en inkoop uiteraard helemaal vrij. Unieke zoekmachine vriendelijke teksten. Leuke shop om mee te starten. Koppeling met Google Shopping, Webmasterhulpprogramma en uiteraard Analytics. Ook Adwords campagne opgezet.

Frietpannen -> positie 3

Delonghi frituurpan -> positie 2 (google shopping)
Kleine friteuse -> positie 2 (google shopping)
Princess frietpan -> positie 3

Goedkope frietpan -> positie 4
Grote frietpan -> positie 2
Frietpan kopen -> nu al positie 3
Frietpan -> nu al positie 13
tefal frituurpan -> positie 3 (Google shopping) en positie 15
frietpan philips -> positie 4
philips frietpan -> positie 7
Dubbele frietpan -> positie 5

En nog vele andere.

Doe een goed bod!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: FrietpanKopen.nl -> Met dropshipper

5
seo online marketing schreef:Bekijk het zoekvolume en concurrentie eens op frietpan i.p.v. friteuse... ;)
Is dit ergens niet een soort kip-en-eiprobleem? Als er weinig naar wordt gezocht, zal de concurrentie namelijk inderdaad vaak ook laag zijn:
  • wereldwijde maandelijkse zoekopdrachten frietpan 1.900;
  • wereldwijde maandelijkse zoekopdrachten frituurpan 49.500;
  • wereldwijde maandelijkse zoekopdrachten friteuse 301.000.
StoreCore.io

Re: FrietpanKopen.nl -> Met dropshipper

7
seo online marketing schreef:Bekijk het zoekvolume en concurrentie eens op frietpan i.p.v. friteuse... ;)
Wat is dat nou weer voor een onzin antwoord? Als de consument op friteuse zoekt vinden ze je gewoon niet. Daar zit je dan met je mooie SEO.
Als ik zoek op frietpan sta je bij mij pas op plaats 18 en zijn alle andere links vergelijkingssites of sites als youtube, geen webwinkels. Dus ja, als je je richt op frietpan is de concurrentie laag. Maar de groep consumenten die hun pan met vet "frietpan" noemen is gewoon veel kleiner dan de consumenten die spreken over een "friteuse".

Misschien dat frietpan een meer vlaams woord is, in dat geval kun je beter op frietpankopen.be gaan zitten lijkt me.

Re: FrietpanKopen.nl -> Met dropshipper

8
Tink, heeft wel gelijk. Denk dat teveel mensen zich doodstaren op de SEO en gouden bergen zien, het lijkt wel een toverwoord SEO/SEA. Neemt niet weg dat het wel erg belangrijk is, het is een hulpmiddel voor je business die samen met andere marketing tool tot omzet verhoging moet leiden.

frietpan - frituurpan - friteuse, deze zoekwoorden zou je ook allemaal kunnen gebruiken, zeker met een geografiche dekking erbij met fietpan richting BE en friteuse richting NL.

Ik wilde even de site bekijken, kom helaas uit op een "domain default page" Parallels Plesk Panel?

Re: FrietpanKopen.nl -> Met dropshipper

10
seo online marketing schreef:Ik kijk altijd naar lokaal zoekvolume, ben niet zo internationaal aangelegd.
Dat heb je dus gedaan en toen zag je dat voor alleen NL het 33100 vs. 1900 maandelijkse zoekopdrachten is. Dan weet je toch genoeg? Je zorgt dan dat je site op friteuse gevonden wordt en je laat frietpan links liggen.
BeOriginal schreef:Ik wilde even de site bekijken, kom helaas uit op een "domain default page" Parallels Plesk Panel?
Met www doet hij het wel. Zonder www kom je inderdaad op een soort standaard pagina. Niet heel SEO vriendelijk, zeg maar ;)