Betaalbare oplossing gezocht voor maken van webwinkel

1
Hallo,

Ik heb een webwinkel, maar die is gemaakt door, naar mijn mening, een onkundig bedrijfje.

Nu zie ik natuurlijk wel allerlei hele mooie bedrijven met forse prijzen, die er waarschijnlijk een geweldig geheel van kunnen maken.
Maar zijn er ook betaalbare oplossingen voor een webwinkel ?

Mijn bezoekers komen voornamelijk uit Amerika en mijn Paypalaccount is nog niet helemaal op orde, want die kent mijn product alleen in EURO.

Ik zou ook graag meerdere talen op mijn website hebben (Engels en Nederlands is voldoende), maar liever niet via Google-vertalen.

En het moet er gewoon leuk uit zien; ik heb voldoende foto's gemaakt om er iets leuks van te kunnen maken.

Ik hoor graag of jullie mij verder kunnen helpen.

Groeten,

Re: Betaalbare oplossing gezocht voor maken van webwinkel

2
Voor paypal kan je een bedrijfaccount aanmaken, ik geloof dat paypal de bedragen voor de klant omrekent. Het zou in ieder geval gewoon makkelijk moeten gaan.

Ik gebruik zelf 'Magento'. Dit is een open source webwinkel software van hoge kwaliteit. Er zijn veel plugins verkrijgbaar en ook vele uitbreidingen (soms tegen betaling, meestal gratis). Het voordeel van magento is dat het geheel gratis te downloaden is. En bovendien zijn er superveel templates verkrijgbaar, hierdoor krijgt je site gelijk een professionele look!

Ik zou zeker even kijken: http://www.magentocommerce.com/

succes
www.foir.nl Industrie lampen

Re: Betaalbare oplossing gezocht voor maken van webwinkel

4
Allereerst is het belangrijk om de keuze te maken tussen:
-Technisch zelf beheren
-Technisch uitbesteden en alleen richten op het functionele.

Als je voor optie 1 kiest kun je uit allerlei opensource projecten kiezen.
Als je voor optie 2 kiest kun je uit allerlei aanbieders kiezen.

Optie 1 is alleen een goede keuze als je technische kennis hebt, anders gaat dit veel tijd kosten en of er een goed resultaat uit komt is nog maar afwachten.

Optie 2 is een goede keuze voor iemand zonder technische kennis.
Kijk hierbij naar meerdere aanbieders en ga die met elkaar vergelijken. Kies welke voor jouw gevoel het best bij je past. Belangrijkste hierbij is denk ik je wens mbt. de talen en de betaalprovider en als dat in orde is ga dan eens verder kijken naar andere zaken.

Wij bieden in elk geval wat je zoekt, dus mocht je interesse hebben dan kun je bij ons een demo aanvragen.
Shoptrader, webwinkelsoftware voor online retailers
www.shoptrader.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.