2
eerste indrukken:

* .tk domein, wekt argwaan waarom niet gewoon een .nl/.eu/.nu/.net/.com?
* geen contactadres/telefoonnummer/kvk/btw nummer vindbaar
* google ads... nooit doen
* openingspagina is te sober
* wel mooi strak[/list]

3
Hallo,

Bedankt voor je reactie!

* .tk domein, wekt argwaan waarom niet gewoon een .nl/.eu/.nu/.net/.com?

Ik ben nog maar net begonnen, dus eigenlijk heb ik nog geen tijd gehad om me hier in te verdiepen. Wat wekt minder argwaan"

www.cheapdeal.tk of www.mijnwebwinkel.nl/winkel/cheapdeal

* geen contactadres/telefoonnummer/kvk/btw nummer vindbaar

Daar ga ik aan werken
* google ads... nooit doen

Je kan er je gratis webwinkel starten, en ik denk dat www.mijnwebwinkel.nl een deal heeft gemaakt met google ads dat je als je een gratis webwinkel start, dat er dan google ads staat.
* openingspagina is te sober
zZal ik naar kijken
* wel mooi strak[/list]

Bedankt!

Maar vinden jullie het eigenlijk een site waar je wel iets zou gaan kopen?

4
Momentaal is geen woord; momenteel wel ;)

En nee, ik zou hier niets kopen. Echt veel te summier, geen eigen stijl, geen logo, eigenlijk ook geen producten waar je uit kunt kiezen. Op de een of andere manier komt het niet betrouwbaar over. En tsja, een webwinkel beginnen kost geld. Je kunt niet voor een dubbeltje (of in dit geval gratis) op de eerste rang zitten. Als je iets wilt bereiken, wees dan ook bereid er tijd, aandacht en geld aan te besteden. Ik zie niets van dat alles terug op je site; jammer.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Ook ik sluit mij aan bij mijn voorgangers.

Om klanten in je webshop tot kopen aan te brengen moet je het volgende voor elkaar hebben.
  • Het moet vertrouwen wekken van je bezeoeker
  • Wanneer je het vertrouwen een beetje gewonnen hebt, moet je ze nog tot bestellen krijgen.
  • Er moet voldoende pageviews gegenereerd worden, dat doe je niet met 2 producten.
  • Ik zou cheapdeal.nl doen als ik jou was
Het vertouwen win je door je adresgegevens, telefoonnummer, KvK inschrijfnummer en BTW nummer op je site te weer te geven.
Om je bezoekers tot kopen te krijgen moet je een passende kleur wat bij jou bedrijf en producten past uitkiezen.
Door de kleur zou de bezoeker al zin moeten krijgen om te bestellen.
Denk hier bij aan je doelgroep.
Ook niet onbelangrijk is een huisstijl en font die je gebruikt.
En ik zou zeker meer toepasseijke content gaan gebruiken.
Verder zou ik echt geen aankopen doen in een webwinkel zoals die van jou er nu uit ziet.
Dus nog voldoende werk aan de webwinkel.[/list]
Webmasters verdien geld en meld je aan op http://www.silk-stockings.nl/idevaffiliate/index.php