Even voorstellen

1
Bart Schreurs, 16 jaar, zit op de opleiding VMBO TL in Sittard op het Dacapo college. Van jongs af aan altijd al interesse gehad in economie en wereldhandel. Vele hobby's waaronder schrijven, fotografie, films maken, muziek maken en luister en sinds kort ondernemen. Druk bezig met het opzetten van mijn eigen webshop met steun van mijn ouders. Klein jaartje geleden de NFTE Business class succesvol afgerond. Onder andere al langere tijd bezig met de website van onze 2 familie ondernemingen te onderhouden en hier en daar bij te springen waar dat mogelijk is.

Interesse in wetenschap, handel, economie, muziek, films, techniek, alles met een verbrandingsmotor, ICT, web design, evenementen management en fotografie. In al mijn interesses al flink wat ervaring op gedaan. Bij de ene wat meer als bij de andere.

Ik heb een hele lieve vriendin, broertje en mijn ouders dan die ieder een eigen onderneming hebben. Vandaar ook mijn motivatie om een eigen webshop op te zetten.

Hopelijk is dit genoeg, als er vragen zijn over mij of over mijn hobby's/interesses/achtergrond dan hoor ik dat heel graag!

Groetjes,
Bart

Re: Even voorstellen

2
haha Dacapo. Dit jaar nog geweest met het Gala, zelf niet op gezeten (gelukkig) :P

Hoe dan ook Welkom! Wat voor webshop ga je beginnen?

En veel Succes!

Re: Even voorstellen

3
Haha, ik moet inderdaad toegeven dat het geen geweldige school is :lol:

Ben ik nog niet helemaal uit, waarschijnlijk iets in de richting van kleding/kleding accessoires.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.