DEALEXTREME.COM

1
Beste mensen, nu wou ik eens iets via het internet bestellen (wat ik ook al eerder heb gedaan ) op de website DealExtreme.com.
Het is een winkel vanuit china dat een groot assortiment heeft tege lage prijzen.
Nu wou ik iets kopen van 21 € dus ik log me in alle gegevens adress mastercard nummer enzo...
En dan als laatste wou ik het bestellen ik druk op de knop 'Continiue' en dan kreeg ik op mijn scherm dat er een probleem is !!!
Dus mijn vraag is zou ik het nog eens proberen of zou ik het zo laten
( voor de mense die het niet wetten ik had nog niet betaalt alle mijn kaart nummer in gegeven )
help me vlugg!!

Re: DEALEXTREME.COM

2
Dit is niet het forum voor die problemen.

Maar:
Als het goed is mogen ze niks van de creditcard afschrijven als je nog niet definitief Ja hebt gezegd. "Continue" is geen Ja. Maar met die chinezen weet je het maar nooit natuurlijk.
En geeft Deal extreme geen order bevestiging? Als je die niet krijgt heb je waarschijnlijk niks besteld en dus niks betaald.

Als het twee keer wordt afgeschreven moet je dat eerst aangeven bij Dealextreme, als ze eerlijk zijn draaien ze dat terug. Zo niet, dan geef je dat aan bij je creditcard maatschappij en lossen zij het voor je op. Daar wordt je cc-maatschappij voor betaald namelijk.

Overigens geen zorgen, ik heb al tig keer bij dealextreme besteld, de kwaliteit van de producten is crap, maar oplichten doen ze verder niet.

Re: DEALEXTREME.COM

4
Verschilt, kan een week duren, kan drie maanden duren. Vooral met de kerst kun je beter rekenen op een paar maanden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.