Wat zou jij willen ?

1
Beste lezers,

Als jullie mochten kiezen wat jullie het liefste wouden zien qua dagelijks verschillende aanbiedingen, het gaat hier dus om 1 product per dag.

Deze producten die per dag verschillen zijn dus wel in dezelfde branche i.v.m. leveranciers, liefst ook niet onder de 10 euro i.v.m. verzendkosten. Of het moet door de brievenbus passen.

Dus met andere woorden wat missen jullie "vrijwel niks denk ik want alles is te vinden op het internet, maargoed" dus bijv : telefoon accessoires of tv accessoires of telefoon hoesjes etc.

Graag hoor ik jullie mening.

Re: Wat zou jij willen ?

2
Omdat er al veel te veel sites voor dagaanbiedingen zijn, plus nog eens tig sites die ze verzamelen om mee te liften op de hype, denk ik dat je de beste kans van slagen hebt met een duidelijk afgebakend marktsegment.

Aanbiedingen van Groupon verdwijnen bij mij steeds vaker direct in de Prullenbak omdat het overwegend meer van hetzelfde is. Nee, ik hoef niet in aromatherapie en goede restaurants kan ik prima zelf vinden. Echt een unieke dagaanbieding verzinnen is kennelijk lastig dus dáár zou ik op inzetten.
StoreCore.io

Re: Wat zou jij willen ?

3
Ward schreef:Omdat er al veel te veel sites voor dagaanbiedingen zijn, plus nog eens tig sites die ze verzamelen om mee te liften op de hype, denk ik dat je de beste kans van slagen hebt met een duidelijk afgebakend marktsegment.

Aanbiedingen van Groupon verdwijnen bij mij steeds vaker direct in de Prullenbak omdat het overwegend meer van hetzelfde is. Nee, ik hoef niet in aromatherapie en goede restaurants kan ik prima zelf vinden. Echt een unieke dagaanbieding verzinnen is kennelijk lastig dus dáár zou ik op inzetten.
Toevallig een idee ?:P

Re: Wat zou jij willen ?

4
laptopmania schreef:Toevallig een idee ?:P
Nee, maar als ik wel een gouden idee had, zou ik het hier niet posten. Anderen waarschijnlijk ook niet :wink:

Kijk naar je inkoop en nettomarge. Zit daar iets tussen dat je voor pak 'm beet 50% van de AVP van de hand kunt doen? En dat 365¼ dagen per jaar met wisselende dagaanbiedingen?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Wat zou jij willen ?

5
Spul dat door de brievenbus past lijkt me geen geschikt idee voor een dagaanbieding.
Daarnaast zoals Ward zegt, als ik een idee heb dan zal ik dat natuurlijk zelf gaan uitwerken.

TV accessoires zou goed kunnen. Denk bijvoorbeeld aan een DVD speler, universele afstandbediening etc. Maar hier houd je het geen 365 dagen mee vol.