targetpay, sisow of....

1
Hallo,

Ik heb op dit moment Multisafepay. Ik wil hiervan af omdat klanten zich eerst bij msf moeten inschrijven voordat ze de IDeal betaling kunnen uitvoeren. Abonnementen waarbij dit niet hoeft zijn verschrikkelijk duur. Destijds was er geen beter alternatief maar inmiddels zijn deze er wel!

Ik heb Targetpay en Sisow gevonden. Deze zijn beide gratis en de enige kosten zijn per IDeal transactie (en nog goedkoper hierin dan MSF ook!)

Zijn er mensen die ervaringen hebben met deze payment providers? Zitten er nog addertjes onder het gras? Of zijn er nog betere alternatieven? Ik draai (binnenkort) met OpenCart

Graag zou ik ervaringen horen :)
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: targetpay, sisow of....

2
Een maandje tevreden klant geweest van Sisow. Gewoon even als tussenoplossing omdat ik het via de rabobank ging regelen (iDeal).
Geen ervaring met targetpay, maar sisow kan ik je wel aanbevelen. Alleen duurde het wel 1-3 dagen voordat je geld pas op je account zichtbaar was bij sisow geloof ik.

3
RicardoV schreef:Een maandje tevreden klant geweest van Sisow. Gewoon even als tussenoplossing omdat ik het via de rabobank ging regelen (iDeal).
Geen ervaring met targetpay, maar sisow kan ik je wel aanbevelen. Alleen duurde het wel 1-3 dagen voordat je geld pas op je account zichtbaar was bij sisow geloof ik.
Hoi RicardoV,

Waarom heb je gekozen om het nu via de Rabobank te doen? Ik heb naar de mogelijkheden gekeken om IDeal te koppelen aan een zakelijke rekening maar ik was in alle gevallen veel duurder uit. Opstartkosten, Maandelijkse kosten en per IDeal betaling ook nog eens duurder dan Payment providers. Zijn jouw ervaringen anders?

Sisow is nutteloos als niet direct zichtbaar is dat er een succesvolle transactie heeft plaatsgevonden. Wij versturen direct na ontvangst betaling. Daar willen we geen vertraging in hebben. Of bedoel je voordat het geld vanuit Sisow naar je eigen rekening is overgeboekt? Dat duurt mij MSP een kleine week (moet je nog voor betalen ook)
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

4
Ik gebruik Sisow. Je kunt direct zien of een betaling gelukt is. Binnen enkele seconden ontvang je een e-mail en je kunt het direct online bekijken.

Daarnaast kan je zelf aangeven hoe vaak ze het geld op jouw rekening moeten storten of na hoeveel transacties (bedrag). Ik had eerst 1 keer in de 2 dagen. Dat heb ik nu veranderd naar 1 keer in de 2 weken.
Je kan er bijvoorbeeld ook voor kiezen om het over te laten schrijven bij elke € 200,-.
http://www.horsetopshop.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
HorseTopShop schreef:Ik gebruik Sisow. Je kunt direct zien of een betaling gelukt is. Binnen enkele seconden ontvang je een e-mail en je kunt het direct online bekijken.
Bij TargetPay werkt het precies zo. Je ontvangt direct bericht van een betaling en je kunt daarnaast, voordat je gaat inpakken, altijd even inloggen voor een actueel overzicht van alle betalingen.

TargetPay keert automatisch elke maandagochtend je tegoed uit. Daarvoor betalen wij uitsluitend 44 cent per iDEAL-transactie, verder geen aansluitkosten, administratiekosten, abonnement of wat dan ook.

6
Bij mijn keuze voor een Provider bleef ook targetpay en sisow over. Ik heb uiteindelijk voor Sisow gekozen.

Mijn ervaring met Sisow is prima. Je ziet inderdaad direct of een betaling geslaagd is en de mogelijkheid om zelf te bepalen wanneer of bij hoeveel geld de batch wordt uitgekeerd is heel fijn. Ook is er nog nooit een storing geweest, die Sisow te verwijten is.

Daarnaast krijg je maandelijks of per kwartaal (ook instelbaar) een keurig overzicht per e-mail.

Absoluut geen addertjes onder het gras.

9
Dirkjan schreef:Wat is 'verschrikkelijk duur'? Rabobank Omnikassa is 35 cent per iDeal-transactie en tien euro vast per maand. Betekent dat je 111 transacties moet hebben om net zo 'goedkoop' te zijn als Targetpay. Volgens mij zijn de verschillen in persoonlijke voorkeur/merkbeleving/service groter dan het prijsverschil zelf.
Dirkjan, volgens mij formuleer je het 'goedkoop' anders dan je het bedoelt. Ook TargetPay beantwoordt vragen meestal in minder dan een uur vakkundig en duidelijk.
StoreCore.io

10
Wat ik ermee bedoel is dat ik voorzichtig zou zijn voor ik de geldstromen binnen mijn organisatie zou baseren op enkel de transactiekosten van iDeal. Tuurlijk zijn die belangrijk, maar er is meer.

Ik bedoelde trouwens niet dat Targetpay minder service biedt want ik hoor daar eigenlijk juist hele goede verhalen over. Ik noemde Targetpay alleen omdat de transactiekosten daarvan eerder in dit topic genoemd waren. Vrij willekeurig dus.
Nu op mijn weblogs: