BTW nummer laten in vullen door klanten

1
Hallo allemaal.

Wie o wie kan mij helpen met het volgende:

Ik maak mijn sites in Shopfactory, en heb klanten uit binnen en buitenland / met en zonder BTW nummer.
Nou wil ik de buitenlandse klanten met een BTW nummer de mogelijkheid bieden om hun BTW nummer in te vullen, zodat er een factuur verschijnt zonder BTW berekening.

Ik heb al heel wat gezocht op het internet maakk kan er niets over vinden.
Ik heb een nederlandstalig forum gevonden van Shopfactory, maar ook daar staat er niks over.
Het probleem is dat mijn engels niet zo denderend is, en Shopfactory is grotendeels engelstalig.

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.....
Alvast bedankt!!

Re: BTW nummer laten in vullen door klanten

3
Bedankt voor je antwoord,

Wij doen al vele jaren zaken met buitenlandse klanten, en weet dat ik eerst het BTW nummer moet controleren.
Mijn bedoeling was / is om het BTW nummer in te laten voeren, dan natuurlijk eerst te controleren.
Nu doen ze een bestelling, komt totaalbedrag te staan incl. BTW, klant gaat mailen of bellen ivm BTW nummer en moet dan als nog een handmatige factuur gaan maken waarop het BTW nummer vermeld staat.

Dus om mij zelf maar ook de klanten het een stuk makkelijker te maken, dacht ik zoek even of ik ergens iets kan aanvinken zodat ze het kunnen in vullen........... nou niet dus.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.