Overstappen van Shopfactory naar opensource

1
Beste mede-forummers,

Ik ben een tijdje bezig geweest met het bouwen van een webshop in Shopfactory. De reden dat ik voor dit pakket heb gekozen is dat ik eigenlijk (nog) geen kennis heb van PHP of andere programmeertalen.

De versie van Shopfactory die ik heb gebruikt is v7 (prof, probeerversie, dus ik ben nog niet tot aankoop overgegaan). Eigenlijk wil ik meer richting de OS kant gaan, maar nu zou ik de webshop die ik inmiddels in Shopfactory heb gebouwd, over willen nemen in een opensource variant.

Is het uberhaupt mogelijk om een Shopfactory webshop te importeren in een andere OS-pakket, en zo ja, welke?

Alvast bedankt voor de info!!

3
@kenza750

We hebben eerdere succesvol een webwinkel overgezet vanuit de shopfactory naar Zen Cart.

Dat is prima mogelijk en lukt best als je bij shopfactory maar een beetje doorduwt en bereid bent voor de conversie te betalen.

De kosten zijn afhankelijk van de hoeveelheid artikelen en de complexiteit van de artikel informatie.
Vicus eBusiness Solutions bv
experts in Open Source te Amersfoort

Favouriete websites:
* www.vicus.nl
* www.zen-cart.nl
* www.v-tiger.nl

4
Het is ook goed te converteren naar een CubeCart shop.
Zou ik tegen betaling voor je kunnen doen.
De prijs is afhankelijk van de aantal producten en hoelang ik daarmee bezig zou zijn.
Webmasters verdien geld en meld je aan op http://www.silk-stockings.nl/idevaffiliate/index.php
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.