Bestand uploaden met magento

1
Hallo Allemaal,

Ik ben bezig mij te oriënteren voor mijn toekomstige webwinkel, na het een en ander uit te zoeken heb ik besloten om dit met Magento te gaan doen. Ik heb de nodige ervaring met HTML websites, maar dit is volledig nieuw voor mij.

De webwinkel verkoopt drukwerk zoals briefpapier, visitekaartjes e.d., nu is het de bedoeling dat klanten bij hun bestelling hun ontwerp in een pdf bestand mee zenden.
Is dit mogelijk met Magento?

Graag hoor ik jullie reacties!
All for Baby | Online Baby winkel voor diverse baby artikelen
http://www.allforbaby.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Bestand uploaden met magento

5
Ik heb geen ervaring met magento maar ik denk dat het vooral aan je server ligt. Veel webhosters hebben een standaard limiet van 2mb ingesteld, ik geloof dat ze dat limiet in het php.ini bestand kunnen aanpassen, dus je zou het aan je webhoster kunnen vragen.

Re: Bestand uploaden met magento

8
Hielkev2 schreef:Ik heb bij de hosting na gevraagd en deze zegt dat het standaard op 32 mb staat maar krijg er niet meer als 8mb door
Dat kan komen doordat er een time-out optreedt: het PHP-script wordt afgebroken omdat het te lang draait. Zet eens alle PHP-foutmeldingen aan en kijk wat er gebeurt.
StoreCore.io