Magento opstart probleempjes

1
Beste Forum leden,

Ik ben helemaal nieuw met Magento en ben nu al enkele dagen bezig om er een webshop van te maken maar dat gaat allemaal niet van een leien dakje.

test domein http://www.oliebollenmachine.com/webshop4 Versie 1.6.2.0

Ik heb een aantal vragen:

Ik heb het vertaal pakket geïnstalleerd maar lang niet alles wordt dan Nederlands. (ik begrijp dat standaard teksten dat niet zullen worden)
vb. Als je op een product klikt staat er "Availability: In voorraad" dat is maar de helft Nederlands
De teksten in het klanten account gedeelte zijn Engels de winkel wagen etc.

Hoe kan ik al deze teksten in het Nederlands vertalen ?

Is het mogelijk om producten te laten bestellen als ze niet voorradig zijn ?

Ik heb onder systeem>configuratie>voorraad Nabestellingen: Aantal onder 0 toestaan
Maar de knop "in Winkelwagen" wordt niet meer weergegeven.


Hoe kan je aanpassingen maken aan de rechter zijkant ik wil graag de back to school afbeelding aanpassen. ik heb deze gevonden in de FTP maar hoe kan ik de positie veranderen of een 2de plaatsen?


Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Alvast bedankt.

Re: Magento opstart probleempjes

3
Ik had het boek al gevonden op bol.com en heb het inmiddels besteld.
Echter was ik een beetje bang voor dat het dan weer net voor een oudere versie geschreven is en dat je er dan weer net niks aan hebt.

Maar hij komt morgen binnen dus wie weet wordt ik er wel een echte magento master van :D

Bedankt
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.