Handelen als student zijnde, wie helpt?

1
Hallo allemaal,
Ik ben een student, bijna 20 lentes jong. Aangezien ik op het HBO ben begonnen heb ik weinig tijd voor werk en verdien ik niet zo veel. Nu heb ik een paar weken geleden van een andere student een camera gekocht voor weinig centen. Hij kocht ze goedkoop in. Uiteraard wilde hij niet zeggen hoe hij eraan kwam. Sindsdien laat het mij niet meer los en lijkt het mij ook gaaf om goedkoop in te kopen en voor meer te verkopen. Dat heeft me altijd al geboeit!
Het probleem is alleen... Waar koop je goedkoop merk producten.. Ik zat zelf te denken aan camera's of camcorders. Je hoort wel vaak dat je als je meer koopt meer korting krijgt maar hiervan is ook niet veel te vinden op internet.
Ik heb zelf al gekeken op dealextreme enzo maar dit is alleen namaak rotzooi en ik las dat je als je dit importeert het kan worden onderschept enzo.
Goed.. Wat ik dus wil is merk camera's of camcorders inkopen (stuk of 5 per keer of is dat weinig???) en dan vervolgens deze via marktplaats e.d. verkopen. Wie kan me helpen aan een site of aan meer informatie? Het hoeft niet persee uit het buitenland te komen. Uit Nederland is ook prima. Zeg maar wáár? Hartstikke bedankt alvast.
Groetjesss

Re: Handelen als student zijnde, wie helpt?

2
Hoe die mede student goedkoop aan camera's en andere dure apparatuur zou komen laat ik even in het midden.

Wel kan ik melden dat de marge op merkproducten nihil is als je ze met minder dan een pallet tegelijk inkoopt. Alleen grote ketens kunnen de concurrentiedruk aan, een zelfstandige ondernemer zal het op zijn zachtst gezegd moeilijk krijgen als hij bijvoorbeels Sony camera's wilt gaan verkopen tegen een prijs die scherper is dan de bekende ketens.