Re: Benieuwd naar jullie mening

2
Hoi Marc,

Allereerst welkom op het forum.

Ik heb even naar je site gekeken.

Een paar dingen die ik niet snap:

- Geen logo/header bovenin, maar aan de zijkant. Als ik over je header gaat, komt de tekst tevoorschijn: romantisch kadootje voor een romantisch avondje thuis. Waarom staat dit niet bovenin? :roll:
- De afbeelding van het beeld rechts? Als ik met mijn muis erover ga, krijg ik de omschrijving: veilig betalen met Ideal?
- Geen algemene voorwaarden.
- Geen telefoonnummer
- Ik weet niet of het de bedoeling is, maar de afbeeldingen aan de zijkant wisselen per pagina. Dan staan ze weer links, dan weer rechts. Komt voor mij erg druk over.
- bezorging binnen 4 werkdagen. Dat is wel lang.
- Er staan geen aanbiedingen op de aanbiedingenpagina. Krijg foutmelding.

Ik denk dat je hier voolopig wel even mee vooruit kan.
Succes.

Re: Benieuwd naar jullie mening

3
Dank je Ilonajoy voor je reactie.

Ik krijg zelf wel gewoon de aanbiedingen pagina, maar hier zal ik de webbouwer eens naar laten kijken.
Verder goede tips waar ik iets mee kan.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [romantisch-kadootje.nl] Benieuwd naar jullie mening

5
eentje schreef:De lijst is te lang om op te noemen maar laten we eens beginnen met:

- geen AV
- geen KvK
- geen telefoonnummer
- geen beveiligde verbinding
Bedrijfsgegevens: Naam: APOS
KVK: 52416429
BTW: NL163798217B01
ING: 4884837


- Geen mogelijkheid tot (50%) achteraf betaling;
- Bestelling plaatsen zonder account is niet mogelijk;
- Wat doet dit rare beeld onderaan?;
Afbeelding

- Product labels op productniveau tekst staat half verborgen;
- Ik kan de afbeelding niet weghalen wanneer ik inzoom;
- Bepaalde afbeeldingen mogen wel wat kleiner (ik klik dubbel en krijg een 5000x5000 oid grote afbeelding;
- Heb je Double opt in voor nieuwsbrief?;
- ''Doorzoek hier de gehele win...'' Kun je wellicht beter verkorten tot Doorzoek winkel oid;
- Wellicht wat meer informatie bij ieder product. Bij Ultiem Verlangen heb je slechts één zin. Je zou eventueel wat voorbeelden van de kaartjes kunnen plaatsen of een link naar de speluitleg op de officiële website.

Re: [romantisch-kadootje.nl] Benieuwd naar jullie mening

7
Ik stelde me wel iets anders voor bij je url...
Ik dacht leuke weekendjes of originele cadeautjes te vinden.
Ongezouten mening mag hoop ik;
Ik vind het meer 'erotische cadeautjes', niet dat dat niet romantisch kan zijn natuurlijk.
Maar ik hoop dat de meeste mannen tegenwoordig betere romantische dingen kunnen verzinnen dan een (lelijk) doorzichtig slaapkleedje te kopen :lol: (gelukkig de mijne wel)
Ik schrik er eigenlijk niet van dat de verkoop niet goed gaat... Die dingen vind je in elke geschenkwinkel om de hoek, en anders stap je een erotheek binnen en heb je veel meer keuze...

Re: [romantisch-kadootje.nl] Benieuwd naar jullie mening

8
biancib schreef:Ik stelde me wel iets anders voor bij je url...
Ik dacht..
Maar ik hoop dat de meeste mannen tegenwoordig betere romantische dingen kunnen verzinnen dan een (lelijk) doorzichtig slaapkleedje te kopen :lol: (gelukkig de mijne wel)...
Nou; daar zit ik nu met mijn te ruime inbeeldingsvermogen :) :D

Maar goed; ik had bij de URL inderdaad ook een ander assortiment verwacht. Ik kon het assortiment trouwens in eerste instantie ook niet vinden. Zit blijkbaar bovenin en ik surf bij een review als een ' domme' surfer. :)
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: [romantisch-kadootje.nl] Benieuwd naar jullie mening

9
@biancip
Onze shop richt zich uitsluitend op kadootjes voor een romantisch avondje thuis en het is een beetje voorbarig om te veronderstellen dat de verkoop niet goed loopt wanneer we pas een week online zijn, maar ik respecteer je mening. We kunnen nou eenmaal niet iedereen tevreden stellen en ik waardeer je ongezouten kritiek.

Groetjes Marc

Re: [romantisch-kadootje.nl] Benieuwd naar jullie mening

10
Er zijn al diverse goede tips gegeven. Ik zal me beperken tot de footer.
- Site Map => Sitemap
- Zoekwoorden => Wat verwacht een bezoeker als ze hierop klikken?
- Gevorderde Zoekopdracht => Wat verwacht een bezoeker als ze hierop klikken? Geavanceerd zoeken een betere formulering?
- Neem contact met ons op => "Contact" volstaat ook?

De frontpage wordt iets strakker wanneer in de footer 2012 Romantisch-kadootje.nl en in de header "Hartelijk welkom" een regel opgeschoven wordt.

Succes met de webshop!
http://www.zoektermen.nl webmarketing bureau Breda
http://www.seomarktplaats.nl matcht opdrachtgevers met opdrachtnemers

Re: [romantisch-kadootje.nl] Benieuwd naar jullie mening

13
Vind een link pagina niet echt passen op een webshop. Mede doordat vele links naar verzamel sites gaan waar veel andere webshops op staan die ook deze producten verkopen.

Klik ik daar op ---> zie ik een pakkende naam ----> ga ik daar kijken ----> en wie weet bestellen.

En ik denk niet dat ik iets te maken heb met wie jullie groothandel is?
shirleyofhollywood.nl
kaarsen-pearl-candles.be

Voor de rest mooie website...