Collega's,
Mijn naam is Marko en ik ben al een hele tijd lid en lees ook al heel lang mee achter de schermen. Nu is het dan eindelijk zover dat mijn eerste shop zo goed als klaar is! Na veel testen heb ik een shop gemaakt in magento, juist omdat ik zo gecharmeerd ben van alle mogelijkheden!
In totaal ga ik 4 shops maken welke allemaal aan 1 backend hangen, zodat ik ze makkelijk kan beheren.
De eerste shop is een bloemenshop, zoals net gezegd, bijna af, maar al wel online. Ik vind het een fantastische ervaring en hoop ook echt dat vast te kunnen houden! En hopelijk in de toekomst ook mensen/leden van dit forum opweg te helpen net zoals ik hier ook opweg geholpen ben!
Gr
Marko
Re: Introductie Stuiterbal (Marko Westerveld)
2welkom
<knip>
<knip>
Laatst gewijzigd door eentje op 04 februari 2012, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: draadje is voor het voorstellen van de persoon er achter dan niet beginnen over de shop.
Reden: draadje is voor het voorstellen van de persoon er achter dan niet beginnen over de shop.
3Hoi Marko,
<knip>
<knip>
Laatst gewijzigd door eentje op 04 februari 2012, 1 keer totaal gewijzigd.
4Hmmzz ben best wel nieuwsgierig nu naar jullie berichten, jammer dat ze geknipt zijn, misschien willen jullie hem alsnog per pm sturen??
1e = zo goed als klaar! http://www.prachtigebloemen.nl
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Ik zei dus: " <knip>"
Hoi Marko,
Welkom
Zal wel even zoeken wat ik zei als ik dat nog ergens kan vinden.
Hoi Marko,
Welkom
Zal wel even zoeken wat ik zei als ik dat nog ergens kan vinden.
6Waarom die knip dan?Wat NIET mag is vragen om feedback. ("wat kan ik verbeteren aan mijn site?" "Heeft iemand tips?") Daar hebben wij een apart forum met aparte regels voor. Vragen om feedback zullen worden verwijderd.
Het staat je echter vrij om spontaan feedback te geven op geopende topics.

7Ik huur RicardoV in als advocaat
ik eis een volledige zuivering van mijn ongeknipte geschiedenis per omgaande!

8Verwarrende naam dat Stuiterbal. Ga je daar nog een winkel in beginnen??
Of ben je nogal druk als persoon?
Of ben je nogal druk als persoon?