[turnpakjeswebshop.nl] Feedback gevraagd

1
Graag zou ik tips, op-of aanmerkingen van jullie horen wat betreft mijn webshop.
Ik probeer steeds dingetjes te verbeteren, toe te voegen maar zelf zie je het niet meer.
Vandaar dus de vraag of iemand feedback wil geven.

Ik heb een atelier en maak turnkleding, deze verkoop ik in de webshop.
De verkoop gaat best goed. Heb zo'n 40-55 bezoekers per dag.

Ben benieuwd naar jullie bevindingen!!

Jolanda
http://www.turnpakjeswebshop.nl

Re: Feedback gevraagd

2
Ik dacht mooi al die foto's bovenin. Maar ze zijn niet aanklikbaar...maakt het weer niet mooi.
Bij twijfel over de maat kunt u de taille omvang en heup omvang vermelden in het bestelproces
Dan zijn ze toch al te laat? Want dan hebben ze het al besteld.

Ik zie geen algemene voorwaarden. Jouw klanten kunnen nu nog na 3 maanden de producten retour sturen zonder reden.

AV zijn bijna het belangrijkste van een webwinkel.

Je hebt geen achteraf betaalmogelijkheid. Je mag de klant niet verplichten meer dan 50% vooraf te betalen. Je kunt dit oplossen door rembours aan te bieden en die kosten door te berekenen aan de klant.

Bij het bestelproces zie je de AV pas. Dit moet ook al gewoon op de webwinkel zichtbaar zijn.

En ik vind ook deze layout heel erg lijken op een ouderwetse cu2 pagina en is dus niet mijn smaak en te druk.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: [turnpakjeswebshop.nl] Feedback gevraagd

3
Bedankt voor de reactie.

De foto's bovenin zijn idd niet aanklikbaar. Het liefst zou ik een mooie slideshow willen maar weet nog niet hoe dit te maken. De slideshow onder kun je gewoon instellen bij de webshop maar deze kan niet bovenin worden geplaatst. Het lijkt mij wel belangrijk dat de klanten meteen een aantal voorbeelden zien als ze op de site komen.

Ik heb op julie site gekeken en vind de klanten service een goede oplossing. Hier kan alles worden beschreven, av, bezorgen, betalen enz.

Sorry maar wat is een cu2 pagina?? Wat vind je te druk? De kleuren, de foto's of andere dingen misschien?

Ik ga er zeker mee aan de slag, bedankt voor je tijd!

Jolanda
http://www.turnpakjeswebshop.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [turnpakjeswebshop.nl] Feedback gevraagd

6
Allereest: leuk idee! Ook leuke pakjes, weer eens wat anders als zwarte.

Even een paar dingen:

- Geen btw nummer, geen telefoonnummer, geen algemene voorwaarden....
- Gastenboek is erg amateuristisch, mijn suggestie is om een echte beoordelingssite neer te zetten.
- ik mis wasvoorschriften bij de omschrijving.
- je geeft aan niet verantwoordelijk te zijn voor vermissing van poststukken, dit ben je wel.
- je vergoedt geen verzendkosten (die bij de aankoop in rekening zijn gebracht) bij een retour, dit hoort wel.
- Logo's linkerbanner zijn erg onduidelijk.

+ Foto's zijn duidelijk!


Succes.

Re: [turnpakjeswebshop.nl] Feedback gevraagd

9
Ik ben het met Mieke eens wat betreft de sterren. Het is een beetje kinderachtig op deze manier.
Alleen het ronddraaien en naar voren laten komen van de foto's zou al genoeg zijn.

Mijn dochter was meteen al enthousiast over een aantal pakjes. Ze turnt al 10 jaar in de selectie en wat haar betreft heb je nooit genoeg pakjes. Al denkt moeder daar anders over :wink:
http://www.scentdelight.com

Re: [turnpakjeswebshop.nl] Feedback gevraagd

10
Jammer dat nog niet zo veel personen de webshop weten te vinden. Zo'n webshop zou het veelvoudige aantal bezoekers kunnen verwelkomen.

Is er voldoende aandacht besteed aan linkbuilden? Je kan eens kijken naar populaire turnsites op welke sites zij vermeld staan.

Is het ook mogelijk de turnpakken te laten bedrukken door jullie?
Succes ermee!
http://www.zoektermen.nl webmarketing bureau Breda
http://www.seomarktplaats.nl matcht opdrachtgevers met opdrachtnemers

Re: [turnpakjeswebshop.nl] Feedback gevraagd

12
In de eerste plaats: duidelijke site. Ik zou wat werken aan de achtergrond van je site, deze is naar mijn mening erg onrustig en ziet er een beetje onproffesioneel uit. Voor de rest zou ik je menu wat meer laten opvallen door middel van grotere/duidelijkere lettertypes en/of andere kleur. De logo van oa postnl, thuiswinkel zou ik wat geordener neerzetten en bij sommige logo's zie je duidelijk pixels. Dit zou ik proberen weg te werken.
http://www.onlinesokkenkopen.nl
Sokken | Kousen | Panty's | Leggings | Mailotts