Webwinkel groothandel gezocht

1
Hallo allemaal,

Een tijd geleden kwam ik een bedrijf tegen die producten verkoopt aan jou klanten zeg maar. Als een klant iets bij jou bestelde dan stuurde jij het door naar dat bedrijf en dat bedrijf leverde het dan aan jou klant met een mooie sticker erop van jou bedrijf. En zodra de klant betaald heeft moet jij deze zaak dus een deel van het bedrag geven. Hierdoor is het een win win situatie voor beide. Echter kan ik zulke bedrijven niet meer vinden en weet ook de zoektermen niet hoe ik deze kan vinden. Misschien heb iemand een idee hoe ik deze dus kan vinden of weet misschien wel bedrijven die doen.

Mvg,
rdv

2
Volgens mij heet dit dropshipping. Als je zoekt op Google vind je genoeg resultaten!

Groetjes,
Stephanie

3
Beste

Bedrijven zijn hier niet in geintereseerd, ondanks dat het in vele ogen een win-win situatie lijkt, kost dit voor het bedrijf veel extra tijd.

Het beste probeert u een voorraad aan te leggen, waardoor je alles in je eigen handen hebt.

succes !

dropshipping

4
Hoi,

Dit heet inderdaad dropshipping, je moet even op youtube zoeken bij powersellers en anders eelco de boer.. Die heeft hier een heel verhaal over, maar het is inderdaad moeilijk om hiervoor bedrijven te vinden.
Het probleem is vaak dat dit inderdaad erg duur is voor bedrijven, zij hebben hun inkoop en de marges zijn vaak niet zodanig dat daar een substantieel bedrag naar een eventuele partner doorgesluisd kan worden.
Wel jammer want deze bedrijven profiteren natuurlijk ook van jouw verkoop, ondanks dat ze een bedrag aan jouw af moeten staan.

Groet Joffrey
Ik zet in vol vertrouwen de eerste stap. Je hoeft de hele weg niet te zien. Zet gewoon de eerste stap...
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
De video van Eelco de Boer is leuk en interessant.

Hij maakt het echter wel heel gemakkelijk.
Ik ben zelf ook op zoek naar deftige dropship partners maar het is helemaal niet zo evident om het te vinden.

Zeker in Belgie kijkt men je aan alsof je van Mars komt als je over dit onderwerp begint...

Eelco de boer

6
Hoi,

Eelco de boer verteld het ook heel mooi, maar ik heb nooit een cursus of iets van hem heb gevolgd.. hij vraagt daar zoveel geld voor dat ik mijn computer zou moeten verkopen zeg maar.. Maar volgens hem is het erg makkelijk, nou mis. als je Eelco de Boer heet maar voor een doorsnee burger zeg maar is het andere koek.

Ik ga ervan uit dat je in Nederland ook niet naar een willekeurig bedrijf kan gaan en dat ze je met koffie ontvangen.

Dropshipping blijft moelijk voor een bedrijf en als er ook nog eens "zo maar iemand" binnenwandeld die een site in elkaar zet om geld met hun producten te verdienen kan ik mij voorstellen dat ze daar erg terughoudend tegenover staan....

Groet Joffrey
Ik zet in vol vertrouwen de eerste stap. Je hoeft de hele weg niet te zien. Zet gewoon de eerste stap...