Beste mensen,
Enige tijd geleden heb ik http://www.directantwoord.nl geregistreerd. Nu is mijn vraag aan jullie wat zal ik hier mee gaan doen, omdat de url erg breed te gebruiken is.
Waar ik zelf aan dacht is een soort van wikipedia achtig iets of een soort vraag en antwoord site, waar bezoekers elkaar kunnen helpen.
Wellicht hebben jullie een beter idee
Heb de url ook wel eens te koop aangeboden ( 500e was het hoogste bod) , maar ik denk dat ik hem of haar:P, maar toch liever hou.
Nou barst maar los zou ik zeggen
Re: Wat te doen met www.directantwoord.nl ?
2Zoiets als Answers.com is inderdaad een mengvorm van een wiki, een soort forum, een woordenboek en aanverwante content.
3De vraag dan: waarom wil je hem wegdoen?
Ik weet niet hoeveel jij betaald voor domein-registratie, maar dat moet verwaarloosbaar zijn.
Ik zeg: "gewoon houden". Wellicht dat je er later nog wat mee kunt
Ik weet niet hoeveel jij betaald voor domein-registratie, maar dat moet verwaarloosbaar zijn.
Ik zeg: "gewoon houden". Wellicht dat je er later nog wat mee kunt

48 euro per jaar oid.
Heb inmiddels tig domein namen en ik hou van opruimen zo nu en dan
En ik wilde er jackpot prijs voor hebben, maar € 500,- is dat niet voor mij. Toen dacht als ik een website maak dan wordt het domein naam misschien ook meer waard.
Toen kwam ik bij de vraag, wat voor soort website?
Heb inmiddels tig domein namen en ik hou van opruimen zo nu en dan

- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Tja, dat weet ik ook niet. Wees creatiefvampirelord schreef:8 euro per jaar oid.
Heb inmiddels tig domein namen en ik hou van opruimen zo nu en danEn ik wilde er jackpot prijs voor hebben, maar € 500,- is dat niet voor mij. Toen dacht als ik een website maak dan wordt het domein naam misschien ook meer waard.

6Bedankt voor de tip Mark!
Ik ga vandaag beginnen met creatief wezen
Ik ga vandaag beginnen met creatief wezen