Hi, had me al voortgesteld in het voorstel draadje
Ik kan door directe import mooie spulletjes aanbieden voor een hele goede prijs.
Omdat ik geen marketeer heb en weinig budget heb ik bedacht om
Eerst te gaan pilotten via MP met een paar goed verzorgde advertenties. Een animocheck als het ware.
Ik heb dit zelf bedacht maar ben geen marketeer, ik DENK dus dat ik via MP een redelijk indicatie kan krijgen. Mijn producten zijn niet uniek, hoewel dat dubbel is aangezien het ambachtsartikelen zijn. Mijn USP is de prijs. Ik bied aan op ongeveer 60% van de grotere aanbieders. Aan die kant zit het dus gewoon goed en de bepalende factor is dus de animo.
Is in jullie ogen mijn aanpak juist? of beperk ik mezelf enorm? Zou het beter zijn live te gaan met de shop en zorgen dat ik goed vindbaar ben?
Geld voor een echt marktonderzoek heb ik natuurlijk niet en in mijn vrienden en kennisenkring zit toch 15% dat echt gaat kopen.
Tips welkom om zeg maar pre pilot fase goed te verkennen en animo (lees bereidheid om op de knop "KOOP NU" te klikken, te peilen) want een mooi product en een goede prijs is nog niet voldoende om omzet te genereren
dank
Animocheck via MP vóór live gaan als marktonderzoek?
1http://www.ghalia.nl eerlijke, handgemaakte woonaccessoires. Eigen import en productie