Hallo allemaal,
Vandaag, om exact 10:00 hebben wij onze webwinkel online gezet.
Vanochtend nog een test gedaan met het betalingssysteem. Dat werkt allemaal naar behoren.
Verder hebben we de afgelopen dagen veel tijd gestoken in onze artikelen, om dat nog "fine te tunen", en er de voorraad plus prijzen bij te zetten.
Wij zijn absolute beginners, nog nooit eerder deze uitdaging aangegaan, en hopen dan ook eerlijke en open feedback van jullie te krijgen. Liever hard dan zacht, want zachte heelmeesters maken stinkende wonden!
Ik weet ook wel dat niet alles perfect is. Daarom willen wij constant blijven verbeteren.
Let wel, de site is 2-talig via de button rechts boven. Naar mijn weten staan er géén spelvauten in
Hierbij draag ik http://www.ukfood.nl over aan jullie feedback.
Groetjes van Mark en Tracey
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
2Niet echt feedback maar ik kan niet wachten!
Een uitgebreide selectie van Indian curry's
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
3LOLfrafra schreef:Niet echt feedback maar ik kan niet wachten!
Een uitgebreide selectie van Indian curry's
Het ligt zeker in de planning om met de komende shift de Indian Curry's toe te voegen. In onze nieuwsbrief, waar ik nu druk mee bezig ben zal dat ook komen te staan.
Maar alvast dank voor jouw reactie
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
4Als je voor leuke vegetarische vleesvervangers of andere leuke food dingetjes kunt zorgen kom ik iig. kopen
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
5Dank je, dit is voor ons wel iets wat we in de toekomst willen gaan doen. Omdat we nu praten over zgn. versproducten liggen de regels daar iets anders mee. Kortom, "in principe" bieden wij geen verswaren aan. gaat ook wat lastig met verzenden als iets deepfrozen istrashydiva schreef:Als je voor leuke vegetarische vleesvervangers of andere leuke food dingetjes kunt zorgen kom ik iig. kopen
Het is wel onze intentie om hier iets mee te gaan doen in de toekomst.
Dank voor de suggestie
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
6Oeps, helft vergeten te posten.
Het is nog wat weinig, maar neem aan dat dat snel uitgebreid zal worden?
Engeland is natuurlijk het land van de thee, dus waarom geen lekkere kruidenthee (eventueel zelf samen te stellen), misschien voorverpakte gepofte aardappel met verschillende soorten vulling? (zie ik altijd daar op stations). Groentechips zou ik ook dolgelukkig van worden , die hebben ze daar ook veel.
En natuurlijk jelly beans, curly wurly's etc.
Het is nog wat weinig, maar neem aan dat dat snel uitgebreid zal worden?
Engeland is natuurlijk het land van de thee, dus waarom geen lekkere kruidenthee (eventueel zelf samen te stellen), misschien voorverpakte gepofte aardappel met verschillende soorten vulling? (zie ik altijd daar op stations). Groentechips zou ik ook dolgelukkig van worden , die hebben ze daar ook veel.
En natuurlijk jelly beans, curly wurly's etc.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
7Klopt ja, dat is vaak het probleem :S Maar ik weet dat er wel behoorlijk wat mensen daar naar op zoek zijn, omdat in Nederland de markt nogal beperkt is (met name Quorn producten zijn in het buitenland veel leuker). Er zijn ook verschillende transportbedrijven die voor heel redelijke prijzen cool-transport aan Zou leuk zijn als er eens een bedrijf het zou doen *hint hint*Mark73 schreef:Dank je, dit is voor ons wel iets wat we in de toekomst willen gaan doen. Omdat we nu praten over zgn. versproducten liggen de regels daar iets anders mee. Kortom, "in principe" bieden wij geen verswaren aan. gaat ook wat lastig met verzenden als iets deepfrozen istrashydiva schreef:Als je voor leuke vegetarische vleesvervangers of andere leuke food dingetjes kunt zorgen kom ik iig. kopen
Het is wel onze intentie om hier iets mee te gaan doen in de toekomst.
Dank voor de suggestie
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
8Ik kon nergens de verzendkosten vinden, waarschijnlijk zie ik die pas wanneer ik een account heb aangemaakt (en daar heb ik een hekel aan, als klant zijnde!)
Waarom kan je niet gewoon gelijk bestellen en moet je eerst een account aanmaken? Dat is toch een drempel denk ik. Of laat, zoals je bij meerdere shops ook ziet, de klant kiezen - direct afrekenen of account aanmaken.
Waarom kan je niet gewoon gelijk bestellen en moet je eerst een account aanmaken? Dat is toch een drempel denk ik. Of laat, zoals je bij meerdere shops ook ziet, de klant kiezen - direct afrekenen of account aanmaken.
http://www.Be-Slank.nl eiwitdieet voor verantwoord afvallen!
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
9Oeps, helft vergeten te posten.
Het is nog wat weinig, maar neem aan dat dat snel uitgebreid zal worden?
Engeland is natuurlijk het land van de thee, dus waarom geen lekkere kruidenthee (eventueel zelf samen te stellen), misschien voorverpakte gepofte aardappel met verschillende soorten vulling? (zie ik altijd daar op stations). Groentechips zou ik ook dolgelukkig van worden , die hebben ze daar ook veel.
En natuurlijk jelly beans, curly wurly's etc.
Klopt, ons assortiment bestaat tot op heden nog maar uit 39 artikelen.
Wij kiezen er bewust voor om klein te beginnen. Omdat wij nog maar "absolute beginners" zijn in deze tak van "sport" willen wij dus komen met een beperkt aanbod.
Daarom dus ook de feedback naar jullie en klanten toe. Dat vinden wij zeer belangrijk. daar kunnen wij dan op inspelen.
Wij kopen nu zelf persoonlijk in, in Engeland. even op en neer dus. Dit gaan wij in principe elke 2 tot 3 weken doen, afhankelijk van hoe onze webwinkel gaat lopen.
Daarbij kunnen we ook versproducten kopen "on demand". Maar daar moet je ons maar eens over mailen
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
10Dank je. Idd. Dit staat niet openlijk vermeld, pas nadat je gaat bestellen. Dan staan de kosten erbij. iets waar we niet bij stil hebben gestaan. Ik noteer het even, en kunnen dat dan aanpassen. Voor de klant moet immers duidelijk zijn hoeveel ze betalen mbt verzendkosten. Overigens, bestellingen boven de €50 zijn vrij van verzendkosten. Maar dat ter zijdeBe-Slank schreef:Ik kon nergens de verzendkosten vinden, waarschijnlijk zie ik die pas wanneer ik een account heb aangemaakt (en daar heb ik een hekel aan, als klant zijnde!)
Waarom kan je niet gewoon gelijk bestellen en moet je eerst een account aanmaken? Dat is toch een drempel denk ik. Of laat, zoals je bij meerdere shops ook ziet, de klant kiezen - direct afrekenen of account aanmaken.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
11Sorry, de rest niet gelezen.Be-Slank schreef:
Waarom kan je niet gewoon gelijk bestellen en moet je eerst een account aanmaken? Dat is toch een drempel denk ik. Of laat, zoals je bij meerdere shops ook ziet, de klant kiezen - direct afrekenen of account aanmaken.
Wij hebben ervoor gekozen om klanten een account aan te laten maken zodat we wellicht minder last zullen hebben van mensen die lopen te "kutten". Of dat terecht is weet ik niet. Toekomst zal dat uit moeten wijzen.
Maar ook dit noteer ik even, wellicht dat we er wat mee kunnen om het wat klantvriendelijker te maken
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
13Bedoel je op de hoofdpagina?vampirelord schreef:Ik mis wat product afbeeldingen op de eerste pagina
In "producten" staan de afbeeldingen er gewoon op. Heb ik net nog even bekeken.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
14"On demand" is er veel mogelijkKlopt ja, dat is vaak het probleem :S Maar ik weet dat er wel behoorlijk wat mensen daar naar op zoek zijn, omdat in Nederland de markt nogal beperkt is (met name Quorn producten zijn in het buitenland veel leuker). Er zijn ook verschillende transportbedrijven die voor heel redelijke prijzen cool-transport aan Zou leuk zijn als er eens een bedrijf het zou doen *hint hint*
Maar dan moet je echt even contact met ons opnemen. Ik moet er wel bij zeggen dat dan de levertijd langer gaat duren.
Mar goed, zoals gezegd, in de toekomst, als de toko goed gaat lopen willen we dit wel standaard aanbieden. Dat kost als beginner in deze markt wel enige tijd. Fysieke winkel hebben we niet.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
15Ja sorry.
Ik bedoel idd op de hoofd pagina, daar mis ik echt product foto's, die mij op koop ideeën brengen.
Ik bedoel idd op de hoofd pagina, daar mis ik echt product foto's, die mij op koop ideeën brengen.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
16Ahh, duidelijk. Ik schrok alvampirelord schreef:Ja sorry.
Ik bedoel idd op de hoofd pagina, daar mis ik echt product foto's, die mij op koop ideeën brengen.
Goed punt haal je idd aan. Daar ga ik vandaag nog mee aan de slag! We hebben namelijk een paar leuke producten in het verschiet.
Op de hoofdpagina staat nu enkel "plain" text. Hyperlink van maken wellicht?
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
17Ik zou nog wat foto's op de homepage zetten
Wat me ook stoort is als ik op vergroten klik, dezelfde kleine foto krijg.
Misschien ook wat meer productinfo geven, mensen weten graag details en zo word je ook beter vindbaar in google.
Misschien ook een blog maken over Engels eten? (en af en toe door linken naar je webshop)
Wat me ook stoort is als ik op vergroten klik, dezelfde kleine foto krijg.
Misschien ook wat meer productinfo geven, mensen weten graag details en zo word je ook beter vindbaar in google.
Misschien ook een blog maken over Engels eten? (en af en toe door linken naar je webshop)
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
18Mbt de foto's op de hoofdpagina, dat gaf Vampire idd ook al aan. Dat gaan we vandaag nog doen. Of althans een link maken naar de te verwachten producten.veke schreef:Ik zou nog wat foto's op de homepage zetten
Wat me ook stoort is als ik op vergroten klik, dezelfde kleine foto krijg.
Misschien ook wat meer productinfo geven, mensen weten graag details en zo word je ook beter vindbaar in google.
Misschien ook een blog maken over Engels eten? (en af en toe door linken naar je webshop)
Klopt, we hebben er nu vooralsnog voor gekozen om de foto's hetzelfde formaat aan te laten houden. je krijgt idd dezelfde formaat foto indien je er op klikt. Met Photoshop moet dat wel geregeld kunnen worden
Productinfo mbt bv Nutrition values, dat is een kindje van mij. Dat komt tzt dus ook op de site te staan onder "extra product info". daarin zal dus ook evt. allergie waarden in vermeld gaan worden. Dit kost zeer veel tijd. Maar het is wel "mijn kindje" om dat tzt op de site te hebben.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
19Leuke site met een degelijke uitstraling.
Je assortiment is alleen wel nog wat klein. Verder vind ik dat het er goed uit ziet en bestellen zal ook niet te moeilijk gaan.
Echter:
1. Geen telefoon nummer
2. Geen overschrijving als betaalmethode?
3. Boven de 50€ betalen jullie de verz. kosten. Maar wat zijn de kosten dan onder de 50€?
En is
Niet gewoon de Lays versie? Salt & vinegar heb je namelijk ook in NL van Lays.
Je assortiment is alleen wel nog wat klein. Verder vind ik dat het er goed uit ziet en bestellen zal ook niet te moeilijk gaan.
Echter:
1. Geen telefoon nummer
2. Geen overschrijving als betaalmethode?
3. Boven de 50€ betalen jullie de verz. kosten. Maar wat zijn de kosten dan onder de 50€?
En is
Niet gewoon de Lays versie? Salt & vinegar heb je namelijk ook in NL van Lays.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
20Dank voor de input. Om met het laatste te beginnen, Lays Salt & Vinager smaakt echt totaal anders dan de ECHTERicardoV schreef:Leuke site met een degelijke uitstraling.
Je assortiment is alleen wel nog wat klein. Verder vind ik dat het er goed uit ziet en bestellen zal ook niet te moeilijk gaan.
Echter:
1. Geen telefoon nummer
2. Geen overschrijving als betaalmethode?
3. Boven de 50€ betalen jullie de verz. kosten. Maar wat zijn de kosten dan onder de 50€?
En is
Niet gewoon de Lays versie? Salt & vinegar heb je namelijk ook in NL van Lays.
Walkers Salt & Vinager is nl dunner van textuur. Lays weer wat dikker.
Wereldgroot verschil dus.
Wij hebben wel een zakelijk 06-nummer. Maar omdat ikzelf fulltime werk, en mijn partner parttime (vooralsnog) leek het ons handiger er geen telefoonnummer neer te zetten, wel zijn onze NAW gegevens duidelijk vindbaar in "contact". dat moet. Naar mijn weten is een telefoonnummer niet verplicht. Ik kan fout zitten hoor.
Nee, geen overschrijving als betaalmethode. Volgens mij voldoen wij aan de eisen omdat wij rembours aanbieden naast Ideal en PayPal. Wat zou de meerwaarde zijn van een overschrijving?
Klopt, bij bestellingen boven de €50,00 geen verzendkosten. De prijzen mbt verzenden gaan we vandaag nog vermelden indien die onder de €50,00 zijn. iemand eerder in dit topic haalde dat ook al aan
Gaan we dus vermelden!
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
21Wanner iDeal bijvoorbeeld uit de lucht is, kan men via overboeking betalen.
Buitenlanders die geen PayPal hebben kunnen niet via iDeal betalen.
Wij hebben weleens belgen die gewoon via een overboeking betalen.
Het wordt wellicht niet vaak gebruikt, maar voor de noodgevallen of de uitzonderingen zou ik zeggen waarom niet?
Buitenlanders die geen PayPal hebben kunnen niet via iDeal betalen.
Wij hebben weleens belgen die gewoon via een overboeking betalen.
Het wordt wellicht niet vaak gebruikt, maar voor de noodgevallen of de uitzonderingen zou ik zeggen waarom niet?
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
22Overschrijving is lachen en huilen te gelijk.
Wanneer ze betalen bespaar je ideal kosten en staat het geld meteen op de rekening, maaaaaaar het gebeurt ook vaak genoeg dat mensen helemaal niet overmaken. Ik weet nog niet wat ik er mee aan moet. Ik kijk het nog even aan...
Wanneer ze betalen bespaar je ideal kosten en staat het geld meteen op de rekening, maaaaaaar het gebeurt ook vaak genoeg dat mensen helemaal niet overmaken. Ik weet nog niet wat ik er mee aan moet. Ik kijk het nog even aan...
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
23Tja, dat is een risico wat je loopt. Zie bv de ING perikelen de afgelopen tijd. Wij hebben een zakelijke ABN-Amro rekening, en voor zover ik weet is daar nooit enig gekloot mee. In ons segment, Expats in Nederland, dan gaan we er haast wel vanuit dat ze een CC hebben om via Paypal te betalen. En anders kan men het natuurlijk tegen meerkosten nog altijd via rembours bestellen.RicardoV schreef:Wanner iDeal bijvoorbeeld uit de lucht is, kan men via overboeking betalen.
Buitenlanders die geen PayPal hebben kunnen niet via iDeal betalen.
Wij hebben weleens belgen die gewoon via een overboeking betalen.
Het wordt wellicht niet vaak gebruikt, maar voor de noodgevallen of de uitzonderingen zou ik zeggen waarom niet?
Nee, overschrijving heeft nu niet echt mijn voorkeur. Met evt. wanbetalers kan ik dan straks hemel en aarde verschuiven om ze toch eens te manen het geld te storten. Als beginner lijkt me dat een "bridge too Far"
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
24Mensen die het geld niet overmaken zouden wellicht nooit een bestelling hebben geplaatst wanneer je geen overschrijving als betaalmethode had.vampirelord schreef:Overschrijving is lachen en huilen te gelijk.
Wanneer ze betalen bespaar je ideal kosten en staat het geld meteen op de rekening, maaaaaaar het gebeurt ook vaak genoeg dat mensen helemaal niet overmaken. Ik weet nog niet wat ik er mee aan moet. Ik kijk het nog even aan...
Die zitten er inderdaad ook tussen. Af en toe krijg je wel eens een bestelling welke niet wordt betaald en waar je geen reactie van de klant van krijgt. Gewoon na een aantal dagen annuleren. (natuurlijk niets verzenden voordat de betaling binnen is)
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
25Houd er rekening mee dat rembours vrijwel nooit gedaan wordt en wanneer dat de enige optie is, men snel afhaakt door de hoge kosten.Mark73 schreef:En anders kan men het natuurlijk tegen meerkosten nog altijd via rembours bestellen.RicardoV schreef:Wanner iDeal bijvoorbeeld uit de lucht is, kan men via overboeking betalen.
Buitenlanders die geen PayPal hebben kunnen niet via iDeal betalen.
Wij hebben weleens belgen die gewoon via een overboeking betalen.
Het wordt wellicht niet vaak gebruikt, maar voor de noodgevallen of de uitzonderingen zou ik zeggen waarom niet?
Nee, overschrijving heeft nu niet echt mijn voorkeur. Met evt. wanbetalers kan ik dan straks hemel en aarde verschuiven om ze toch eens te manen het geld te storten. Als beginner lijkt me dat een "bridge too Far"
Waarom spreek je over wanbetalers? iDeal en PayPal is 100% vooruitbetaling. bankoverschrijving idem dito, mits jij er andere voorwaarden neer zet.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
26Goed, buiten dat ik mijn site wil laten beoordelen, toch even deze vraag: Waarom, in het internet tijdperk overschrijvingen doen terwijl het gewoon simpel en snel via internet kan?
Ik koop zelf ook geregeld via internet, en betaal online. Snap dus ook niet dat mensen nog per overschrijving betalen, en daardoor dus langer op hun producten moeten wachten.
Ik koop zelf ook geregeld via internet, en betaal online. Snap dus ook niet dat mensen nog per overschrijving betalen, en daardoor dus langer op hun producten moeten wachten.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
27Bij bankoverschrijvingen bekruipt mij het idee dat men mij een oor aan probeert te naaien. Dat ik er dus tijd in steek om die bestelling alvast te verpakken. Prima dat anderen wel bank overschrijvingen accepteren, hun ding. Ik wil er gewoon niet aan. Mijn concurrent schijnbaar ook niet meer las ik recent op zijn site. Dit vanwege fraude. Wij bieden 3 opties aan, Ideal, paypal en Rembours. naar mijn weten voldoen we dan ook aan de wettelijk gestelde eisenWaarom spreek je over wanbetalers? iDeal en PayPal is 100% vooruitbetaling. bankoverschrijving idem dito, mits jij er andere voorwaarden neer zet.
Informeel kunnen we mbt de bestellingen en wensen van klanten wel wat regelen. Maar dat is weer iets anders.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
28Dat is jouw visie op een bankoverschrijving. Niet iedereen probeert iemand een oor aan te naaien. Daarnaast, waarom pak je een order in als je geen betaling hebt ontvangen en de persoon niet op rekening betaald?
Je hoeft er helemaal geen tijd aan te besteden. Automatisch een herinnering sturen naar een aantal uren of dag(en) en is er niet betaald annuleer je de order. Is er betaald, pak je de order in.
Waarom betalen mensen nog via een papieren acceptgiro ipv internetbankieren? Sla mij maar dood, maar toch gebeurt het..
Anyway Succes.
Je hoeft er helemaal geen tijd aan te besteden. Automatisch een herinnering sturen naar een aantal uren of dag(en) en is er niet betaald annuleer je de order. Is er betaald, pak je de order in.
Waarom betalen mensen nog via een papieren acceptgiro ipv internetbankieren? Sla mij maar dood, maar toch gebeurt het..
Anyway Succes.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
29Buiten wat in dit topic al beschreven is mis ik toch nog de keiharde feedback
Toegankelijkheid, opzoeken van zaken etc etc etc.
Juist ook daarover graag jullie feedback.
Toegankelijkheid, opzoeken van zaken etc etc etc.
Juist ook daarover graag jullie feedback.
Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
30Ricardo, was niet lullig bedoeld hoor. Ik snap ook wel dat mesen nog op de oude vertrouwde manier willen betalen, nl. per Accept Giro. Dat ik dat knullig vind zegt meer over mijzelf dan de evt. klant. Ik zou idd een klant mis kunnen lopen. Klopt. Maar ergens moet je wel een grens trekken. Ik hoop dat je snap wat ik bedoel.RicardoV schreef:Dat is jouw visie op een bankoverschrijving. Niet iedereen probeert iemand een oor aan te naaien. Daarnaast, waarom pak je een order in als je geen betaling hebt ontvangen en de persoon niet op rekening betaald?
Je hoeft er helemaal geen tijd aan te besteden. Automatisch een herinnering sturen naar een aantal uren of dag(en) en is er niet betaald annuleer je de order. Is er betaald, pak je de order in.
Waarom betalen mensen nog via een papieren acceptgiro ipv internetbankieren? Sla mij maar dood, maar toch gebeurt het..
Anyway Succes.