2
Ik denk dat je vraag prijs iets te hoog gegrepen is.
De Google pagerank is 0/10 en de webshop is redelijk basis gebouwd.
Bij bepaalde producten worden de images niet getoond.

Om een webshop goed te kunnen verkopen is het raadzaam om een webshop in goede staat met een redelijke Pagerank en bezoekers aantallen te verkopen.
Webmasters verdien geld en meld je aan op http://www.silk-stockings.nl/idevaffiliate/index.php

3
Mart1961 schreef:De Google pagerank is 0/10.....
Om een webshop goed te kunnen verkopen is het raadzaam om ...een redelijke Pagerank ... te verkopen.
Pagerank is bij sommigen een beetje overgewaardeerd. Daarnaast weet je niet of de koper hier wel op zit te wachten. Als ik de shop zou kopen heb ik die Pagerank in een paar dagen op 4. Voor een Pagerank zou ik niets extra's betalen.

Bezoekersaantallen en omzet hebben wel veel invloed op je prijs. Maar geloof me dat bezoekersaantallen en Pagerank vrijwel niets met elkaar te maken hebben.

4
Hallo,

Ik heb weinig verstand van website´s.
ik denk dat de nieuwe eigenaar er vast wel uit zal komen.
ik verkoop de winkel voor deze prijs, en ik denk dat die wel netjes is.
ik verdien er zelf absoluut niets meer aan. ik draai verlies.
Aangezien ik geen verstand heb van website´s kan ik hem ook niet echt beter maken als dit. ik denk dat iemand met verstand hier een hele goede shop van kan maken.

groetjes

P.S hij is nog steeds te koop!
Te koop www.101kids.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Website is nog steeds te koop! 17-11-09
Te koop www.101kids.nl

6
Prijs verlaagd naar 600 euro!
Te koop www.101kids.nl

7
Website is verkocht.

Topic closed!
Te koop www.101kids.nl