Starten met OpenCart

1
Hoi,

Wij zijn bezig om een webwinkel op te zetten. Heb de verschillen bekeken tussen Magento en OpenCart. Moet wel zeggen dat Magento wel een mooi programma is. Alleen vind ik hem een beetje te groot om mee te starten.

Dus hebben we gekozen voor opencart.
Wat ik zou graag willen weten is of de mogelijkheid ook bestaat bij OpenCart om voorraad lijsten uit te kunnen printen en deze dan gaan vergelijken met externe sheets of de voorraden nog kloppen.

Ook zou ik willen weten als OpenCart op een gegeven moment te klein wordt, je makkelijk kan overstappen naar een ander programma en dat je alle producten vanuit OpenCart kan downloaden en importeren in een ander programma zoals bijv. Magento.

Heeft iemand ervaring hiermee? Zoja, wat heb jij gedaan om dit op te lossen.

Re: Starten met OpenCart

3
L.S.,
Ik ben ook bezig met het opzetten van een Opencart website maar loop tegen een probleem aan.
Ik heb op de demo site gekeken en zie dat je daar in de winkelwagen, bij het toevoegen van een artikel, kunt kiezen voor een aantal. Je kunt dus meerdere exemplaren van een artikel toevoegen.
Dit is naar mijn weten geen standaard iets.
Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Starten met OpenCart

5
Ik ben ook van plan om te beginnen met OpenCart.
Ik dacht laat ik even een bericht achterlaten in plaats van een nieuw topic openen.

Nu heb ik opencart al paar dagen draaien op localhost.
Een en ander is al gelukt alleen waar ik me wel aan erger is de product afbeelding uploader.

Nu heb ik meer dan een jaar Magento gebruikt daar heb je net als bij alle andere webshops de button "Bladeren" bij deze heb je dat niet. is dat nog mogelijk om zoiets te doen?

Heb je hiervoor een plugin of een module?
Zou iemand mij hierbij kunnen helpen of in ieder geval een weg wijzen?

Alvast bedankt.

Re: Starten met OpenCart

6
OmerSari schreef:Ik ben ook van plan om te beginnen met OpenCart.
Ik dacht laat ik even een bericht achterlaten in plaats van een nieuw topic openen.

Nu heb ik opencart al paar dagen draaien op localhost.
Een en ander is al gelukt alleen waar ik me wel aan erger is de product afbeelding uploader.

Nu heb ik meer dan een jaar Magento gebruikt daar heb je net als bij alle andere webshops de button "Bladeren" bij deze heb je dat niet. is dat nog mogelijk om zoiets te doen?

Heb je hiervoor een plugin of een module?
Zou iemand mij hierbij kunnen helpen of in ieder geval een weg wijzen?

Alvast bedankt.
Ik denk dat je sneller (en in meer details) antwoord zou krijgen als je deze vraag op het forum van Opencart stelt. Er is hier ook een grote Nederlandse community actief.
De link is: http://forum.opencart.com/