Webwinkel verkopen

1
Ik wil graag mijn webwinkel verkopen, om verschillende redenen. Ik heb alleen geen idee waar te beginnen hiermee, en hoe potentiële kopers te kunnen vinden.

De webwinkel is gemaakt met osCommerce, maar met een mooi, niet-standaard design. De webwinkel bestaat sinds halverwege 2007. De webwinkel bestaat uit hippe damestassen, en scoort vrij goed in Google (dankzij aanpassingen in osCommerce) op bepaalde woorden, zoals 'online tassen' en de merken van de tassen. Het is geen grote webwinkel, ik heb er nooit fulltime voor gewerkt. Maar ik denk dat er wel veel meer van te maken is. Er hebben al regelmatig tassen uit de webwinkel in grote tijdschriften gestaan. Op dit moment wordt er alleen dmv affiliate marketing voor geadverteerd.

De webwinkel staat ook vermeld op websites als Fashionchick en Flavourites.

Als er iemand geïnteresseerd is f weet hoe ik het beste potentiele kopers kan bereiken, hoor ik het graag!

2
Hoe kom je aan je voorraad, houd je dit zelf bij? Wat is je marge en omzet cijfers? Desnoods via een prive berichtje? Misschien heb ik wel interesse. :-)

3
Kan je mij ook via prive berichtje wat meer info sturen?
Klinkt interessant en ik heb zakelijk een link met mode en een webshop zal een welkome aanvulling kunnen blijken.